{ Shivani }
Na een gezellige week in Ibiza is het nu jammer genoeg weer tijd om terug te gaan naar Nederland. Ik zet de groepsfoto die we gister op het strand hebben gemaakt op insta: ' had een geweldige week met al deze geweldige mensjes, love you all'. Ik kijk naar Samuel die naast me zit. Hij kijkt nogal verward. " babe is er iets?" " nee alles is goed heb alleen beetje hoofdpijn." " okee ga andera slapen we zitten nog wel even in het vliegtuig." zeg ik. " KATER JONGEE." roept Kaj die 2 stoen achter ons zit. Iedereen begint te lachen.
Samuel is inmiddels in slaap gevallen. 'Hij is zo leuk, wat ben ik blij met zo'n vriend. Ik zou echt niet weten wat ik zonder hem moet.' zeg ik in mezelf. Ik doe mijn oortjes in en val dan ook in slaap.
~ een paar uur later~
We zijn geland en staan nu bij de auto's. We zeggen elkaar gedag en dan rijd ik met mijn ouders naar huis. " en leuke vakantie gehad?" vraagt mijn vader. " jaa super leuk!" zeg ik druk. " wat goed om te horen schat." zegt mijn moeder. Als we thuis zijn aangekomen gaan we eten en daarna besluit ik om te gaan slapen want ik ben nogal moe.. Als ik boven ben hoor ik mijn telefoon afgaan.
Sam= Samuel
Shi= Shivani
Sam: heey babe.
Shi: heeyy mis je me nu al.. Haha.
Sam: jaa heel erg hahah.. Kan je morgen ff langskomen moet je iets zeggen.
Shi: jaa is goed. Dan zie ik je morgen bij jou thuis?
Sam: jaa om 2 uur ja.
Shi: isgoedd tot morgen loveyou.
Sam: loveyoutoo bae zie je morgen.
Dan hang ik op en ga slapen.....
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...