{ Cassius }
Zoë werd jarenlang gebruikt. Nja gebruikt.. Hoe moet je het anders noemen? Ze heeft me nooit iets verteld.. Waarom? Durfde ze niet? Vertrouwde ze me niet.. Dacht ze dat ik het doorvertelde? Ik bescherm haar toch? Ik laat haar nooit meer los!❤️
Ik krijg een appje van een onbekend nummer.
Onbekend: Als ik jou was zou ik bij Zoë uit de buurt blijven want je krijgt zoiezo al met mij te maken.
Cassius: wie denk je wel niet wie je bent!
Onbekend: Jason ex- vriend van Zoë maar ze wordt weer van mij als ik jou heb uitgeschakeld.
Cassius: ik weet niet van jou maar weet je niet hoe facking veel pijn jij haar hebt gedaan? Jij komt 1 keer aan haar en ik zorg ervoor dat jij niet meer kan lopen jonge!
Onbekend: en nu moet ik bang worden? HAHA grappig. Ik zorg ervoor dat jij niet meer kan lopen wacht maar!
Cassius: ey shut up man, je lult alleen maar bullshit. Ik ga me tijd niet verspillen aan jou levenloze! Zoë is van mij en blijft van mij. Raak haar een keer aan en je gaat zien teringzwerver!
Ik blokkeer hem en ga naar Zoë. Ik laat haar alles lezen. Haar ouders laat ik dit ook lezen want dan kunnen ze ook gelijk op de hoogte blijven. ' blijf je eten Cassius?' Vraagt de vader van Zoë. " uhm jaa is goed." Zeg ik vriendelijk. ' en ja je mag ook blijven slapen!' Zegt Zoë.
Het is al laat in de avond dus we besluiten maar om te slapen. We zeggen de ouders gedag en lopen naar boven. Ik heb hier nog wat kleding liggen dus die kan ik wel aantrekken. Als we in bed liggen slaapt Zoë al. Mijn ogen sluiten zich ook langzaam..
---------------------------------------------
Heey
ik ga dit verhaal langzamerhand een beetje afronden..
Hebben jullie misschien nog tips voor een vervolg ofzo?
Comment!❤️
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...