deel 4

469 19 0
                                    

{ Zoë }

Het is al laat, 02.45 in de nacht. Ik zie dat Cassius online is, ik app hem.

Z: heeii x

C: hey slaap je nog niet? X

Z: nee kan niet slapen. En jij dan :p x

C: hahah nou voor mij geldt precies hetzelfde! X

Z: het was gezellig vandaag <3

C: ja vond ik ook. Maar ik ga slapen spreek je morgenochtend wel x

Z: me2 slaaplekker xx

C: slaaplekker xxx

Dan val ik in een diepe slaap.

~ in de ochtend~

"WAKKER WORDEN WE MOET OVER 2 UUR AL WEG!!" schreeuwt Shivani. Ik word wakker, owjaa we gaan naar de bios met zn alle. Ik sta op en maak me klaar. " we hebben nog ongeveer een uur voordat de film begint" zegt Franeira. " ja ik denk dat we nu moeten gaan want de bus is er zo over 2 min." zegt Sandhya.

Als we bij de bios zijn aangekomen kopen we de kaartjes en lopen we alvast naar de zaal. We hebben nog een kwartiertje. " selfie meiden!!" zegt Sanda. " ik post 'm wel op insta." zeg ik. Meiden een reactie van bbrave! @bbraveofficial: wauw mooie dames hoor!. "Omg awh wat lief zeggen we allemaal door elkaar heen. Dan gaan de deuren open.. De film begint.. Na de film lopen we naar de bushalte " hahah ow die film was echt leuk." zegt Franeira. We zijn aangekomen bij de bushalte bij Shivani's huis. Vandaar lopen we allemaal een andere kant op naar ieders eigen huis... Als ik thuis ben gekomen krijg ik een appje van Cassius.

C: heey zullen we morgen afspreken moet je wat vertellen x

Z: oke is goed morgen bij het winkelcentrum?

C: ja oke ik zie je daar xx

Z: okii tot morgen xx

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu