Deel 32

175 11 0
                                    

{ Zoë}

De volende dag word ik wakker door hard gebonk op de voordeur beneden. Wie zal het zijn? Mijn ouders zijn op werk, en Cass ligt hier naast mij te slapen. Ik maak hem snel wakker. Als hij het gebonk hoort springt hij uit bed en rent naar beneden. Ik hoor mensen roepen benden. Dan hoor ik de aanstekelijke lach van Franeira. Pfoe wt ben ik opgelucht.. Ik dacht even dat het andere mensen waren..

{ Sanda}

We zijn met zn alle naar Zoë en Cass gekomen om ze een beetje op te vrolijken. Zoë komt de trap af. De meiden geven haar allemaal een knuffel. We hebben besloten om allemaal naar de stad te gaan. Sam heeft trouwens al een vriendin. De jongens hebben hem echt geholpen! Alleen vind ik Shivani leuker bij hem passen. Niet alleen omdat ze mijn vriendin is, maar ik mag die Tessa gewoon niet. (< zo heet ze dus). Niet alleen ik maar ook de andere meiden. Maar als Sam maar gelukkig is! Ik loop al heel de dag met een niet zo een fijn gevoel in mijn buik. Het gaat om Dioni. Ma het winkelen gaat iedereen naar huis maar de meiden komen met mij mee naar huis omdat ik nog even met ze wou praten.

~ in mijn huis ~
" jaa meiden ik wou jullie iets zeggen.. Nou.. Uhm.. Ik denk dat ik het ga uitmaken met Dioni... Uhm.?" Zeg ik een beetje vaag. " huh wat waarom?" Vraagt Sandhya. " jaa idontknow ik voel denk ik niets meer voor hem.. Heel raar?" Zeg ik. " jaa als dat het is waar je al heel de dag mee loopt en je dat echt wil dan moet je dat doen meid!" Steunt Zoë me.

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu