Deel 25

205 11 0
                                    

{ Jayden }

We staan in de pauze op het schoolplein. Ik, Damian, Lars en nog een paar jongens. Ik kijk naar Shivani, Sanda en de andere meiden. " niet naar Sanda's kont kijken, ze heeft een vriendje sukkel!" Zegt Damian en hij begint te lachen. " doe ik niet mogoltje!" Zeg ik en ik geef hem een stoot. " jongens luister ik moet jullie iets vertellen." Zeg ik. " ik denk dat ik Shivani leuk vind...?" " lekker kill ga dr fixen dan ze staat daar!" Zegt Lars. " nee ze wilt me toch niet!" Zeg ik. " tuurlijk wel wacht ik roep dr voor je!" Zegt Damian. Net voordat hij haar wilt roepen gaat de bel " gelukkig gered door de bel." Zeg ik in mezelf.

Na Frans ben ik uit. " heey Jay fietsen we weer samen?" Vraagt Shivani. Ik knik. 'Ze noemde me Jay, de eerste keer' denk ik in mezelf. Ik pak mijn spullen uit mijn kluisje en loop dan naar mijn fiets.

Als ik mijn fiets heb gepakt staat Shivani al te wachten. " daar ben ik dan." Zeg ik en we fietsen weg. " uh Shivani ik moet je iets vertellen..?" Zeg ik als we voor haar deur staan. " zeg het maar?" Zegt ze. " het klinkt mischien een beetje.... Ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen.....uh...ik vind je leuk!" Zeg ik en ze kijkt me een beetje verward aan.......

•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•**•*•*•**•*•*•*•*•*
Hello peoplee!

Sorry voor de late update maar had het een beetje druk enz...
Ik ga nu denk ik meer hoofdstukken doen met bijv. Een vast onderwerp net zoals nu. Dit onderwerp hou ik nog even en doe ik weer andere en zo steeds verder. Is dat een goed idee? Comment! Xxx

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu