{ Zoe}
ik loop weer alleen naar school omdat de andere meiden het eerste vrije uur naar nederlands moesten terugkomen. ik ben eigelijk best wel bang. bang dat ik Jason hier opeens tegenkom. gelukkig ben ik al snel op school. bij de eerste les ( het tweede uur) hebben we blokuur gym. yes we gaan weer voetballen, dat is een van de weinige dingen die ik leuk vind bij gym. die man geeft alleen maar onzin dingen. na het eerste uur voetballen hebben we een kleine pauze van 10 min. ik en de andere meiden lopen naar de kleedkamers om wat te gaan drinken.
iedereen zit in de kleedkamer met een flesje water in de hand. "hey ik heb zo iets grappigs meegemaakt dit weekend echt! mijn nichtjes buurmeisje is een braviour en zij wist niet dat ik iets met Kaj had, dus toen zei ze echt zo van.. ik wil echt een keer een meet en greet met b-brave hun zijn echt mijn grootste ideolen.. dus ik daar zo dood lachen.. viel bijna op de grond.. en hun zo van wat ben jij nou weer aan het doen!" zegt Sandhya en we barsten van het lachen uit. dan word er op de deur geklopt.
" oh kom meiden we moeten vast weer naar de zaal.'' zegt Franeira. '' raar de bel is nog niet eens gegaan maar okee.'' zegt Shivani. '' ik ga nog even naar de wc meiden lopen jullie maar vast.'' zeg ik en ik loop naar de wc. als ik naar de zaal wil lopen blijf ik stokstijf staan. '' wtf Jason wat doe je hier? laat me met rust!'' zeg ik tegen Jason die opeens voor me staat. dan gaat de bel die aangeeft dat we weer in de les moeten zitten. ik wil weglopen maar hij houd me tegen. hij duwd me de kleedkamer in en begint me te zoenen. ik duw hem weg maar hij geeft me een klap en trekt mijn shirt uit. ik duw hem op de grond en ren weg. net als ik de deur wil opentrekken merk ik dat ie op slot zit.
''jaa ik zou maar hier komen als ik jou was.'' zeg Jason en loopt naar me toe. '' gaa wegg HELPP!!'' roep ik zo hard mogelijk. hij duwd me tegen de muur aan en begint me weer te zoenen en dit keer trekt hij al mijn kleren uit. en ja hoor..daar gaat ie.. ik schreeuw om hulp maar blijkbaar hoort niemand me. dat word er van de andere kant met het slot gespeelt. ik duw Jason weer weg en trek mijn kleren aan. gelukkig de gymleraar. ik ren naar iedereen toe. en de politie is er ook al bijgekomen in de tussen tijd. Jason wordt meegenomen en hij word vast en zeker weer in de gevangenis gezet. nu kan ik weer met een minder bang gevoel rondlopen. alleen hoe moet ik dit gaan vertellen aan Cass...?
_________________________________________________________________________
dit is een van de laatste delen van dit boek!!
lees ook mijn andere verhalen misschien vinden jullie die wel leuk?!
wat vinden jullie trouwens van dit boek??
comment! <3
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...