Deel 20

281 14 1
                                    

{ Franeira }
Het is nu bijna 2 maanden geleden met de ruzie tussen Jai en Jasha. Vanaf dat moment tot nu toe heb Jasha helemaal niet gezien om tegen hem gepraat. Aan de ene kant vind ik het wel zielig voor hem. Hij kan er ook niks aan doen dat hij me leuk vond. En zoiezo vechten om mij vind ik niks eerlijk gezegd. Maar zo lief van Jai, hij houdt echt van me. En ik ook heel veel van hem. Ik doe alle dingetjes wat ik thuis moet doen voor school en rij dan op mijn scooter naar school.

~ op school~

We hebben blokuur handvaardigheid. Ik zit bij Shivani,Sanda, Zoë en Sandhya in de klas sinds een paar weken. " hee mensen hebben jullie het al gehoord Samuel heeft uitgemaakt met Shivani omdat hij haar lelijk vond!!" Roept Kim door de klas. Iedereen begint te lachen. " helemaal niet bitch!!!" Roept Shivani en ze rent huilend de klas uit. " waar heb jij het over! Er is een hele andere reden voor bitch!!" Roep ik naar haar en ik ren achter Shivani. Ik zie dat een ze een wc in rent. " Shiv trek je er niks van aan, je weet dat et niet zo is." " misschien wel, misschien vond hij me wel lelijk en heeft hij daarom met dat meisje heeft gezoend." Ik hoor haar huilen terwijl ze dat zegt. De andere meiden zijn er ondertussen ook al bij gekomen. " nee dat zou hij nooit doen, anders zou hij toch niet zoveel moeite doen om je terug te krijgen." Zegt Sandhya. " jaa al die appjes die hij naar je stuurt die foto's op insta met ' please give me a chance, i want you back' en die twitterberichten. Ik bedoel hij doet dat niet voor niets." Zegt Sanda. Ze komt naar buiten gelopen. Haar ogen helemaal rood. We lopen weer de klas in. " meneer Valster heeft vast al een preek gegeven." Fluister ik in Shivani's oor. Ze kijkt me aan en glimlacht naar me.

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu