{ Samuel }
" nou boys nu wordt het helemaal niks meer tussen mij en Shivani!" Zeg ik tegen de jongens die nu aan het eten zijn. We zitten namelijk in de Mac. " hoezo dan?" Zegt Cassius. " ohja kijk op insta, ze had het al tegen me gezegd over dr nieuwe lover.." Zegt Dioni. " jaa jij bent haar zogenaamde bestfriend." Zeg ik bozer dan ik had verwacht. " waarom zogenaamd kan je het niet hebben ofzo?" Zegt Dioni. " jongens hou op!" Zegt Jai. " sorry" zeg ik. Dioni knikt en zegt hetzelfde.
" ey bro ik denk dat je haar gewoon moet vergeten." Zegt Kaj. " jaa hoe kan dat nou? Als ik dan weer iemand anders heb gebeurt er weer hetzelfde wat er altijd gebeurt! Dat wil ik gewoon niet begrijp je.." Zeg ik verdrietig.
" jaa ik begrijp het maar dan moet e daar ook niet voor zorgen, gewoon minder drinken ofzo?" Zegt Cassius. " we zoeken wel een meisje voor je!" Zegt Dioni met een grijns op zijn gezicht. Ik moet lachen. We eten verder chillen wat en gaan daarna naar huis. Als ik thuis ben besluit Shivani te appen..
Sam; ik dacht dat ik nog een kans zou krijgen maar ik heb het echt helemaal verpest he..
Shiv; sorry..
Sam; geeft niet eigen schuld. Ik wil dat jij gewoon en leuke tijd hebt met je vriend.😳
Shiv; thankyou💕
En ik hoop dat de boys een leuk
meisje voor je vinden.😊Sam; hoe weet je dat?
Shiv; hahah wie denk jee?
Sam; argh die Dioni zeker weer😠
Shiv; jupp😂
Maar ik moet gaan byeexSam; latrzz😳
Fijn om weer zo met haar te praten. Ik ben nogal moe dus ik besluit maar om te gaan slapen en te dromen over mijn toekomstige vriendin......
•••***•••***•••***•••***•••***•••***•••*
was het laatste deel van Samuel en Shivani's breuk zegmaar. Volgende deel doe ik weer een onderwerp met andere pov's! Hoop dat jullie het leuk vinden!!💕
Xxx
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...