{ Franeira}
Ik word wakker en kijk op de klok hoelaat het is. Half 2 zoo laat?! We zijn gister wel laat gaan slapen dus. Ik kijk naast me en zie Jai zo lief slapen. Hij krijgt een appje. Ik twijfel of ik m moet openen of niet, ik doe het. Het is van Jasha. Dan zie ik wat ze gisteravond tegen elkaar zeiden. Ik schrik ervan, want ik weet wat Jai daarmee bedoelt. Ik open het nieuwe berichtje.
Jasha: yoo bro sorry man ik kan vandaag niet. Moet mee met mn ma en pa naar mijn tante. Vertel het me een andere keer jaa.
Ik wou erop reageren, maar net toen ik wou typen, werd Jai wakker. " lukt het" zegt hij slaperig maar tegelijkertijd ook boos. " uh sorry babe je kreeg een appje en ik kon het niet laten." zeg ik zo onschuldig mogelijk. " ja geeft niet van wie was het?" vraagt hij. " van Jasha." zeg ik zacht. Hij pakt zijn telefoon uit mijn handen en leest het berichtje. Het is stil. De stilte word 2 min. later ong. verbroken door mensen die aan het schreeuwen zijn. We kijken elkaar aan en besluiten om te gaan kijken wie het zijn...
{ Sanda}
(s)" VIEZE TERINGLEIJER! IK DACHT DAT JE ECHT VAN ME HIELD MAAR NEE. JE HOUDT VAN DIE MELISSA! KLOOTZAK!"
(d) " BABE LUISTER LAAT HET ME UITLEGGEN. HET IS NIETS WAT JE DENKT."
(s) " NIETS WAT IK DENK? SJEZUS EERST ZEG JE TEGEN HAAR IK MIS JE EN IK WIL JE WEER ZO GRAAG ZIEN. ALS IK VRAAG MET WIE JE AAN HET APPEN BEN ZEG JE JE NICHTJE!! BEN IK NIET GOED GENOEG VOOR JE OFZO!!?"
Ik barst uit tranen uit en ga op de bank zitten. Dioni wilt naar me toe komen maar hij trekt zich terug. Hij schopt tegen de keukendeur aan. Hij loopt naar boven en als hij in zijn kamer is duwdt hij de deur heel hard dicht. Franeira komt naast me zitten." wat is er gebeurd?" vraagt ze bezorgd. Ik leg haar alles uit.
~ even later~
Ik wil me opfrissen en daarna naar huis gaan. Maar mijn tassen liggen in Dioni's kamer. Ik durf niet aan te kloppen, dan loopt Cass langs en klopt onverwachts op de deur. Hij zag al dat ik het niet durfde. Maar hij liep gewoon weer door daarna. " wat moet je." zegt Dioni boos. "uhm ik kom mijm tassen pakken." zeg ik zacht. Het is stil. De deur gaat open. Dioni's ogen zijn rood. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik geef hem een knuffel en ik begin te huilen. Hij inmiddels ook. " sorry babe.." zegt hij. Ik blijf stil. Hij legt alles uit. Nu snap ik het. Het was echt zijn nicht die in spanje woont. " het spijt me dat ik je niet geloofde, ik voel me nu zo rot. En het spijt me ook dat ik tegen je schreeuwde en je uitschold." zeg ik verdrietig. Dioni zegt niks en hij geeft me een knuffel en een kus. De andere meiden zijn al naar huis gegaan. Ik besluit ook maar om naar huis te gaan nadat ik mijn tassen heb gepakt. " uh ik app je wel weer." zeg ik zachtjes en ik loop de deur uit
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...