deel 15

306 16 0
                                    

~ 3 weken later in de vliegtuig~

{ Samuel }

We zitten in het vliegtuig onderweg naar Ibizaa.. Ik zit naast Shivani. " ewa Sam hoelang moeten we ongeveer vliegen?" vraagt Cassius. " uhm ik weet niet man volgensmij 2 uurtjes." " okee is goed." zegt hij. " kiddoos kijken allemaal selfieee!!!" roept Shivani. Wij zitten namelijk vooraan dus je kan iedereen zien op de foto. " die zien we wel op insta." zegt Sanda lachend. " jaa stuur m ook ff in de groep kunnen we m ook zetten." zegt Kaj. " jo is goed." zegt Shivani.

" gordels om we gaan landen." zegt de secretaresse. We doen onze gordels om en landen. " damn het ziet er zo freaking mooi uit." zegt Franeira. " jaa man i love it!" roeptt Sandhya erachteraan. We lopen ons hotel binnen. " wow dit luxe shit enzoo." zegt Jai. " zoo echt hee." zeg ik lachend.

We lopen naar onze kamers. We hebben allemaal een eigen kamer. Noujaa.. de stelletjes dan. "Wauw geweldig dit." zegt Shivani. " jaa en voor ons twee helemaal alleen." zeg ik en ik geef haar een kus. "Zullen we met zn alle naar het strand gaan?" vraagt ze. " jaa is goed." zeg ik. Ze pakt haar bikini en loopt naar de badkamer. Als ze eindelijk klaar is lopen we naar de lobby waar we met zn alle hebben afgesproken..

" zullen we met zn alle uit gaan vanavond?" vraagt Dioni. " jaa is goed lijkt me leuk." zegt Sanda. " weet iemand dan een club waar we naartoe kunnen gaan?" vraagt Kaj. " uhmm ik heb er een op intenet gezien, hier een paar straten verderop." Zegt Jai. We zwemmen wat en gaan dan naar onze kamers om om te kleden. Daarna gaan we wat eten in het restaurant. Als we klaar zijn lopen we weer naar de kamer om om klaar te maken voor vanavond...

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu