deel 10

349 16 1
                                    

{ Jai}

We zitten bij de mac. Ik zie dat als ik naar Franeira kijk, ze weer gelijk weg kijkt. " yoo zullen we gaan?" vraagt Cassius. " jaa is goed, jullie blijven toch bij ons vanacht? Het is toch vrijdag." vraagt Sam. " uh jaa is goed." zeggen we tegelijk.( de meiden dan). We stappen op de scooters en rijden weg. Als we thuis zijn zitten we op de bank. Franeira komt naast me zitten en zonder iets te zeggen houdt ze me vast en gaat ze tegen me aan zitten. Het voelt fijn, maar ook weer niet. Waarom praat ze niet? Denk ik in mezelf. Het is laat. Zoë is inmiddels al in slaap gevallen bij Cass en Shivani bij Sam. "Wij gaan naar boven." zeggen Kaj en Sandhya. " jaa zullen wij ook gaan bae." zeggen Sanda en Dioni tegelijk. We moeten erom lachen. " zullen wij ook gaan?" vraag ik aan Franeira. Ze knikt ja en we lopen naar boven. Als we boven zijn probeer ik met haar te praten. " wat is er, waarom praat je niet?" vraag ik. Ze laat me haar telefoon zien en ze begint te huilen. " sorry babe." hoor ik haar heel zachtjes zeggen. Ik kijk naar het gesprek en zie dat het van haar en Jasha is.

~ het gesprek~

Jasha: heey lekkerding zullen we stiekem afspreken, Jai hoeft er niks van te weten.

Fran: WTF? WIE BEN JIJ?

Jasha: Jasha, rustig maar ik ben geen vreemde.

Fran: wel dus, sorry hoor maar ik ken je amper dus voor mij ben je wel een vreemde.

Jasha: dan kunnen we kennis maken. Afspreken? Zaterdag?

Fran: nee ik weet niet hoor maar Jai is mijn vriend. Dus wil je me aub met rust laten.

Jasha: ik kan zo'n mooi lief meisje niet met rust laten. Jai hoeft er niks van te weten.

Dan zie ik dat ze niet meer heeft gereageerd en dat hij is geblokkerd door haar. Ik ben woest van binnen. Ze huilt nog steeds. Ik loop maar haar toe en geef haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd. " het komt goed, dat beloof ik je." zeg ik rustig. " morgen pak ik m wel." zeg ik boos. " nee bae met vechten of ruzie maken idontknow, bereik je niks echt niet. En al helemaal niet voor mij" de laatste zin zegt ze zo zacht dat ik het bijna niet hoor. Ik zeg maar niks. We besluiten maar om te gaan slapen. Als Fran slaapt besluit ik om Jasha te gaan appen.

Jai: Yoo Jash kom morgen naar het parkje moet je iets laten zien.
( vieze flikker ik zal je mijn vuisten laten zien. 'Denk ik in mezelf)

Jash: Yoo bro is goed man zie je morgen.

Ik besluit ook maar te gaan slapen. Franeira ligt zo lief in mijn armen te slapen....

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu