THE END!

235 12 2
                                    

- 10 JAAR LATER-

de band is inmiddels uit elkaar gegaan wegens omstandigheden en iedereen is solo verder gegaan.

Sam; woont samen met zijn vriendin in Amsterdam en ze bereiden zich al voor op de bruiloft die eraan komt! ze willen het liefst op huwelijksreis naar Hawaii. en dat gaat gebeuren ook! kinderen? nee daar denken ze nog niet aan. ze willen eerst nog genieten van elkaar. Sam is nog veel bezig met zingen en binnenkort neemt hij zijn eigen album op!!

Kaj; en Sandhya zijn getrouwd en wonen samen. ze zijn op dit moment op vakantie in New York. Kaj is verder geggan met musicals en daar heeft hij al veel mee gedaan. en hij wordt ook nog eens vader over 2 maanden! van een jongen! ze wonen in een flat maar erg vinden ze dat niet.

Dioni; woont nog alleen maar heeft wel een vriendin. hij focust zich ook op zijn muziek. nu is hij bezig met zijn eigen videoclip. trouwen en kinderen denkt hij nu niet aan. hij wilt liever met zijn vriendin terug de muziekwereld in en wereldberoemd worden!

Sanda; is getrouwd met Lars en ze hebben twee prachtige kinderen. een jongen en een meisje. ze wonen met zn 4en in een groot huis.

Cassius; is getrouwd met Zoe en ze hebben een prachtig dochtertje. ze houden het ook bij 1 kind. Cassius focust zich nu op het dansen en danst al in videoclips van Chris Brown! daardoor moet hij vaak weg thuis maar hij is dan ook binnen 3 weken weer terug. hij mist zijn vrouw en kind dan wel heel erg.

Jai; en Franeira zijn bij elkaar maar over trouwen en kinden denken ze nog niet. ze reizen vaak door de wereld om dingen te ontdekken. ook Jai houdt zich nog bezig met muziek. in Londen heeft hij zelfs al een optreden gegeven voor heel veel mensen. Jai woont opzichzelf en Franeira ook. ze denken erover om samen te gaan wonen.

Shivani; is gerouwd met Jayden en ze hebben een tweeling! twee jongens. ze wonen vlakbij Sanda en ze preekt dan ook vaak met haar af. om samen wat te doen met de kinderen. ook met de andere heeft ze nog veel contact. het gaat ook steeds beter met haar en Sam. ze hebben besloten om weer normaal tegen elkaar te doen!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EINDEE!!!

WAT VONDEN JULLIE VAN DIT VERHAAL?

SORRY MAAR IK HAD HELEMAAL GEEN INSPIRATIE MEER.

IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VONDEN!

PLEASE COMMENT AND VOTE.

XXXX

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu