{ Sandhya}
|voor de duidelijk heid: Shivani is mijn nicht. Ook in werkelijk maar nu dus ook in het verhaal.|
(Inmiddels zijn we al een weekje verder en we zijn weer in de villa. We hebben afgesproken met de boys dat we elk weekend bleven slapen omdat we doordeweeks naar school moeten. )
" shit!" zegt Shivani opeens uit het niets. " wats er?" vraagt Sam. " ja mijn moeder appte en ze zei dat we dus nog naar verjaardag van mn neefje moesten. En San jij ook want de kapster komt ook zo en dan moeten we onze haar doen. Fuk was t helemaal vergeten." zegt ze een beetje paniekachtig. " is het een belangrijk feestje?" vraagt Franeira. " ja hij wordt 5, t wordt in een zaal gevierd." zeg ik. "hoe gaan jullie dan?" vraagt Kaj. "Bus toch, het is toch maar 30 min. En kapster komt over anderhal uur." zegt Shivani vragend tegen mij. " ik kan jullie ook brengen hoor als je wilt." zegt Sam en hij grijnst naar Shivani. We moeten lachen. " nee joh hoeft niet. Zullen we gaan?" vraag ik. " ja is goed, enne als jullie niks te doen hebben, kunnen jullie ook komen he gezellig! Ik app het adres wel in de groep." zegt Shivani. Iedereen knikt en zegt ons gedag. Ik geef Kaj nog een kus voordat ik naar buiten loop. Shivani doet hetzelfde bij Sam.
{ Shivani}
~ even later in de bus~
" oh we zijn er bijna nog 1 halte. " zegt Sandhya. Er komen 2 jongens naar ons toe gelopen. " hey jullie zijn toch de vriendinnen van die ene gasten Sam en Kaj ofzo?" vraagt de ene. " uh ja hoezo?" vraag ik. Een van de 2 komt me heel bekend voor. Ik weet niet wie het is. Ik heb hem vaker gezien. " ow dat wouden we weten, ze hebben wel geluk met zulke chiks als jullie." zegt de ander. En hij knipoogt naar Sandhya. We kijken ze raar en vies aan. Daarna lopen we weg. Ze lopen achter ons aan. Gelukkig zie ik mijn moeder al staan. Als we thuis zijn gekomen stuur ik een appje in de groepsapp.
Shi: heey people 't adres is: ALFABETSTRAAT 123 IN AMSTERDAM.
Jai: joo is het goed als we rond acht uur komen.
San: helemaal goed het feestje is tot 1 uur.
Cass: okee dan zien we jullie daar.
Sanda: isgoedd tot vanavond.
Shi: byeex
" nu weet ik wie die ene van in de trein is!" zeg ik tegen Sandhya. " wie dan?" " jaa volgens mij zitten ze bij ons op school want toen ik op mijn verjaardag mijn fiets pakte in de fietsenstalling feliciteerde hij me dus maar ik wist niet wie het was." zeg ik. " oh wel een beetje creepy." " jaa vind ik ook" zeg ik dan.
Als we klaar zijn met onze haar en we hebben onze jurken aangedaan. Rijden we naar de zaal. " wauw de zaal is echt mooi geworden." zeg ik tegen mijn tante en oom als we binnen zijn gekomen. Er komen steeds meer mensen binnen en het wordt steeds gezelliger.
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...