Deel 19

288 16 1
                                    

{ Shivani }
" wat moet ik zeggen, godverdomme." Zeg ik zachtjes op een boze toon. Het lijkt alsof mijn hart in duizend stukjes breekt. " het spijt me zo erg!" " nee Sam, sorry maar ik kan niet meer verder gaan met je, het spijt me." Ik begin nu nog harder te huilen. " alsjeblieft geef me nog een kans pleasee?" Ik knik zachtjes nee. " wil je nu alsjeblieft gaan?" Vraag ik zachtjes. Hij loopt naar de deur zonder iets te zeggen. " alsjeblieft denk erover na geef me nog een kans." Zegt hij als hij bij de deur staat. Ik kijk naar de grond. " ik hou van je." Zegt hij en dan loopt hij de deur uit.

{Sandhya}
Ik krijg een appje van Shivani.
Shi; Shivani. San; Sandhya
Shi; heey kan je ff langskomen, ik moet je wat vertellen.
San; jaa hoor is goed binnen 10 min. Ben ik bij jou.
Shi; oké is goed totzo x
San; byee
Ik doe mijn schoenen en jas aan en stap op mijn scooter. Dan rijd ik naar Shivani. Als ik ben aangekomen zet ik de scooter in de tuin en loop naar binnen via de achterdeur. ( dat mag ik wel want we zijn familie.) ik zie Shivani daar zitten. Haar ogen zijn helemaal rood en ze is aan er huilen. " wat is gebeurd?" Vraag ik en ik ga naast haar zitten. " Sam is vreemd gegaan." " wat?! Meen je niet! Wanneer? En met wie?! Hoe weet je dit?!" Vraagt ik allemaal achter elkaar aan. " jaa op Ibiza met een meisje uit de club waar we waren met zijn alle en hij was buiten met dat meisje. Hij kwam net langs en zei het allemaal. En ik heb het toen gelijk uitgemaakt, hij vroeg om een tweede kans maar ik weet het niet." Zegt ze en de tranen springen weer in haar ogen. " Omfg wat een klootzak! Sorry ik weet dat het de beste vriend van mijn vriend is maar dit is toch wel erg. Aaah schat het komt echt wel allemaal goed. Geloof me." " Dankjee ik ben echt blij met een nichtje zoals jij" zegt ze en ze glimlacht naar me. " awh ik hou ook van jou!" " ik denk dat ik maar ga slapen. Het is best wel laat." " jaa is goed ga ook naar huis." Ik stap op mijn scooter en rijd dan naar huis. Als ik thuiskom zitten mijn ouders en mijn broer op de bank tv te kijken. " waar was jij?" Vraagt mijn moeder. " bij Shivani." Ik loop naar boven en laat me vallen op mijn bed. Dan val ik in slaap....

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu