Deel 29

179 13 1
                                    

{ Zoë}

Ik kreeg net een telefoontje van mijn ouders. Ik moet weer uitkijken op straat. Jason is vrijgelaten. Ik wist dus wel zeker dat hij dat was in de bios. Gelukkig was ik met Cassius en gingen wij naar een andere film. " wie was dat bae, je kijkt geschrokken?" Vraagt Cassius. " ow het waren mijn ouders, niks bijzonders ofzo" zeg ik. Hij knikt. " uh Cass ik moet je wat vertellen...?" Zeg ik even later om de stilte te verbreken. " tuurlijk je kan me alles vertellen.." Zegt hij lief.

" nou..uh..ik weet niet echt hoe ik het moet vertellen maar...een jaar of 2 geleden heb ik een vriendje gehad...en dat was niet zo'n goede keuze..want hij was aan de drugs enzo..en hij dwong me om het te doen met al zijn vrienden..en hij bedreigde me enzo...hij was toen ook opgepakt...maar hij is weer vrijgelaten en dat was dus ook de reden omdat ik in de bios de vorige keer snel weg wou..hij was daar ook namelijk..en het spijt me..ik had het je eerder moeten zeggen..ik ben nu zo bang.." En ik barst in tranen uit.

" babe ik weet niet wat ik moet zeggen..je weet je kan me echt altijd alles vertellen..en je hoeft niet bang te zijn..ik bescherm je..ik hou van je schatje.." Zegt hij. " ik hou ook heel veel van jou" zeg ik en ik geef hem een kus. " maar ik moet naar huis want mijn ouders gaan zich zorgen maken.." Zeg ik. " isgoed wil je dat ik je breng?" " uh jaa graag als je het wilt.". We lopen naar zijn scooter en rijden richting mijn huis. Als ik thuis ben geef ik Cass nog snel een kus en ren dan naar boven. Ik laat me vallen op mijn bed. Waarna ik in een diepe slaap val...

---------------------------------------------

Hiii!
Beetje kort hoofdstuk maar ik heb weer een nieuw deel! Wat vinden jullie van Zoë's verhaal? Comment!❤️
Btw; over die bios hebben jullie vast wel in deel 21 gelezen..
Xx

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu