{ Franeira }
Jasha praat met me. Hij is schattig. Nee dat mag ik niet denken waar ben ik mee bezig, Jai is mijn vriendje. Shivani komt aan lopen. " hee Franeira kom je effe mee." ze lacht naar Jasha en neemt me mee. " wat is er, je kijkt zo verward." zegt ze lief tegen me. " uhm nee joh." zeg ik. " echt niet?" vraagt ze. Ik schud nee. " oke als er iets is kan je het me gewoon vertellen he dat weet je" zegt ze met een glimlach op haar gezicht en ze loopt weer naar Sam.
{ Sanda }
~Het is inmiddels al avond~
Het is 02.56 in de nacht. " hee zullen we maar slapen." zegt Dioni. Ik knik ja. We lopen naar boven en zien dat de andere ook naar de kamers gaan. " Dioni babe?" vraag ik als we in bed liggen. " ja bae?" reageert hij. " wist je trouwens dat ik volgende week woensdag jarig ben?" vraag ik lachend. "uhm jaaa.. " zegt hij. Ik moet lachen om zijn reactie. " slaaplekker schat." zeg ik. " sleepwell babe." zegt hij en hij geeft me nog een kus. Ik kruip dicht tegen hem aan en val dan in slaap....
{ Kaj }
Ik word wakker door de stem van Sandhya. Ze praat tegen iemand... Dan draai ik me om om te kijken wie het is. Er staan niemand ofzo.. Ik moet lachen, ze praat in haar slaap hahah. Ik besluit maar om haar niet wakker te maken en ga zelf ook maar weer slapen.
{ Cassius }
Het is ochtend en ik zie dat Zoë al wakker is. " zo jij bent vroeg, al lang wakker bae?" vraag ik. " nee niet zo lang hahah" zegt ze. Ik geef haar een kus. Daarna val ik weer in slaap..
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...