{ Dioni}
Sanda appt me dat ze met me wil praten. Ik rijd op mijn scooter naat haar huis. Als ik binnen bij haar ben krijgt ze opeens tranen in haar ogen. " hey babe, wat is er?" Vraag ik lief. " sorry Dion," zegt ze. " sorry voor wat?" " sorry, ik wil het uitmaken, ik denk dat ik niet echt iets meer voor je voel, het klinkt misschien stom maar, ik weet het gewoon niet.." Zegt ze en ze zit helemaal onder de tranen. Ik weet niet wat ik noet zeggen. Ik ben verdrietig en boos tegelijk.
" waarom ben ik niet goed genoeg voor je ofzo?" Zeg ik boos. " nee natuurlijk niet.. Iedereen zou jou willen hebben." Nou dan, maar het geeft niet. Ik begon al zo een idee te krijgen en hetzelfde te voelen. Ik snap je." Zeg ik en ik sla de deur dicht. Als ik thuis kom ga ik douchen en daarna ga ik slapen. Wat een kut dag. Denk ik in mezelf.
{ Sanda}
We zijn al een maand verder en niks gehoord van Dioni. Heb ik hem echt pijn gedaan? Hij heeft vast al een nieuwe vriendin. Gelukkig heb ik mijn vriendinnen nog die me steunen. En Shivani heeft me al voorgestelt aan iemand. Een leuk iemand. Lars. Een vriend van Jayden...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Het is uit tussen Sanda en Dioni!
Sorry Sanda!😂
Maar volgend hoofdstuk gaan we weer verder met Zoë en Cassius!
Xxx
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...