deel 13

327 14 0
                                    

{ Dioni }

~ een paar dagen later~

We zijn in Global dance centre om te repeteren voor onze nieuwe show. De meiden zijn ook mee. Op het laatst zijn we nog wat aan het dollen en de meiden zijn ook mee aan het dansen. " waarom zijn meiden altijd aan het dansen met hun kont?" vraag ik lachend. " haha dus jij kijkt daarnaar?" vraagt Sanda. " ik kijk alleen naar die van jou hoor babe" ze moet lachen. " waarom grinden jongens altijd?" vraagt Franeira en ze grijnst naar de andere meiden. Jai geeft ons een teken en hij grijnst. We gaan voor ze staan en grinden voor ze. We kunnen zien dat ze heel hard willen schreeuwen en dat ze helemaal rood worden. We gaan voor ze staan en geven ze een kus. " sukkels." zegt Shivani en we moeten allemaal heel hard lachen. "Je vondt het wel leuk om te zien he?" vraagt Kaj grijnzend aan Sandhya. " jaa heel leuk, super zelfs." zegt ze express sarcastisch. Iedereen ligt in een deuk. Dan besluiten we maar om de meiden maar naar huis te brengen en zelf ook naar de huis te gaan want we moeten morgen ochtend vroeg opstaan om te repeteren voor de show die in de avond is. En de meiden moeten morgen ook naar school. Dit is hun laatste dag een daarna ZOMERVAKANTIE!!

( trouwens... Ze blijven niet altijd in die b-brave villa, dat is maar voor een tijdje.. Dit keer was het dan om die video en het album.. Nu zijn ze weer gewoon thuis • bij hun ouders•

Ik hoop dat jullie het leuk vinden xx )

Love Is In The AirWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu