{ Kaj}
Jaa hoor daar zit il dan bij het politiebureau. Ik zie de jongens eraan komen. " joo Kaj wats er gebeurd man?" vraagt Jai. " jaa die mongolen die van die andere school vielen me met zn 4en aan. En toen gaf ik m een hoek terug, reed de politie onze kant op. Precies wanneer ik m sloeg.dus jaa.." zeg ik boos. " we pakken ze nog wel hoor." zegt Dioni. " ey shut up man wil je hier ook zitten maar dan met zn alle?" zegt Cassius. " daar heeft tie gelijk in." zegt Sam.
Er komt een politieagent binnen. Kaj je mag maar huis, we hebben begrepen dat jij werd aamgevallen en dat je alleen maar voor bescherming terug sloeg. Maar zorg dat het de volgende keer niet gebeurd." zegt de man. " jaa is goed bedankt." zeg ik. En we lopen naar buiten, stappen de auto in en rijden weg.
Als we thuis komen zie ik Sandhya daar zitten. Ze heeft gehuild, veel gehuild. Ze rent naar me toe en omhelst me. " babe je hebt me zo erg laten schrikken gaat het?" vraagt ze verdrietig. " jaa babe alles is goed." zeg ik en ik geef haar een kus. " eey het is al best wel laat zullen we maar naar boven gaan morgen ook nog vroeg opstaan." Zeggen de meiden moe. We lopen naar boven en gaan allemaal onze kamers in. Als we klaar zijn met onze pyama's aantrekken en tanden poetsen gaan we slapen. Sandhya kruipt tegen me aan. Ik omhels haar en val dan in een diepe slaap.
~ de volgende dag~
{ Shivani}
Het is pauze en ik sta buiten bij het stoepje met Kysha, Imane, Majlinda en Franeira. " jaa wat heb ik nou gehoord, jij en Jai?" vraagt Kysha. " jaa en hij heeft al kennis gemaakt met haar broer alles." zeg ik lachend. " ewaa jij moet helemaal niks zeggen jaa met je Samuel." zegt Imane. " lekker he!" zeg ik en we beginnen zo hard te lachen dat iedereen op het schoolplein ons raar aankijkt en ook mee beginnen te lachen. Dan gaat de bel en we lopen allemaal naar onze klas. ~ na schooltijd~
We staan voor de fietsenstalling te wachten. Ik, Sanda, Sandhya, Franeira en Zoë. De jongens komen op hun scooters, ik zie ze al aan komen rijden. We hebben een paar braviours op school, dus ze schreeuwden en renden gelijk naar ze toe. Na 5 minuten kwamen ze naar ons toe rijden. Die meiden keken ons een beetje raar en jaloers aan. " hey babe, heb je gemist." zegt Sam. " jaa ik jou ook." zeg ik en ik geef hem een kus. We stappen op en rijden naar de maccie.
Heey, dat stukje van Franeira's broer die kennis heeft gemaakt met Jai. Lees je in haar eigen story! Het heet: b-brave story. Het is een superleuk boek. Alleen onze vehalen lijken wel een beetje op mekaar but idc.
X shivani
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...