{ Samuel}
Ik ga vandaag naar Shivani toe en ik ga haar vragen. Ze is gewoon zo leuk en lief. Alleen ik weet niet of ze mij wel leuk vind, vast wel! Ik stuur haar een appje.
Sam: hey kan ik zo langskomen moet je wat vragen? x
Shi: jaa hoor is goed x
Sam: oke dan zie ik je zo tot straks x
Shi: byee tot zo x
Ik loop naar beneden en doe mijn schoenen en jas aan, daarna ga ik met mijn scooter naar Shivani. Ik bel aan, ze doet na 5 sec. gelijk de deur open. "Hey kom binnen, wil je wat drinken?" Vraagt ze als ik me schoenen en jas uit heb gedaan. "Nee bedankt. " zeg ik. We zitten op de bank. " nou wat wou je vragen?" vraagt Shivani. Het is even stil, ik glimlach naar haar. " lieve Shivani, we kennen elkaar niet zo heel lang maar ik vind je echt heel lief en zo leuk, wil je alsjeblieft mijn meisje zijn?" ik zie dat een beetje bloost. " ja natuurlijkk." zegt ze en ze geeft me een kus. Gelijk daarna gaat de bel.
" ow ik doe even open." ik hoor dat het Sandhya en Franeira zijn. " hey " zeg ik. " hey we storen jullie toch niet of wel?" zeg Sandhya. " hahah nee hoor ." zeg ik. " hee vraag anders aan Jai en Kaj of ze ook komen, mijn ouders blijven toch vanacht bij mn tante slapen." ik app Kaj en Jai en binnen een kwartiertje zijn ze eral. " zal ik pizza bestellen" zegt Franeira. " ja lekker doe maar" zeggen we met zn allen. " blijven jullie anders slapen mijn ouders zijn toch pas morgenavond thuis?" zegt Shivani. " ja leuk maar dan moet ik wel ff mn moeder bellen." zegt Sandhya. " wisten jullie trouwens dat Cassius en Zoë hadden?" zegt Jai. "jah en Dioni en Sanda ook, tenminste hij zo haar in de bios vragen want ze zijn daar met zn 4e heen gegaan." zegt Kaj. " zullen we een film kijken ofzo?" vraag ik.
Shivani pakt een film uit de kast. " ik weet dat jullie jongens zulle films leuk viden maar wij meiden vinden dat nogal eng enzo." zeggen Shivani, Franeira en Sandhya samen. "Ik beschrem je wel hoor schat." zeg ik tegen Shivani. Ze gaat tegen me aan liggen en geeft me een kus. " ah wat schattig." zegt Jai die een klapje en een kusje daarachteraan krijgt van Franeira. Als de film is afgelopen zien we dat de meiden in slaap zijn gevallen. Kaj slaapt ook. We besluiten maar om ook te gaan slapen...
JE LEEST
Love Is In The Air
FanfictionShivani, Sandhya, Franeira, Zoë en Sanda. 5 vriendinnen die allemaal fan zijn van b-brave. Voor Shivani's verjaardag hebben haar ouders iets heel speciaals geregeld...