Hello! Who's here miss me? Icey? None? Otey.... (ಥ _ ಥ)
Btw icey just nk ckp.... kali ni icey limitkan words tak lebih 3k. Sebb nak elak penyakit typo yang semakin berleluasa.
Bak kata doc, kanser typo icey sudah sampai stage 4.Icey dah tak lama. So tawakal jelah hahahahaha. K stop joking...
Btw enjoy! ^^
●️●️●️●️●️
If only you could read my mind, I just want you to be here at my side.
If only I could hear what my heart said, I am getting mad and jealous to see you with stranger.
The angry burn my patient, until I doesn't care bout' your feeling and we get fight.
I just want your attention.
I am sorry...
●️●️●️●️●️
Rian's
Seronok bermandi-manda di sungai petang tadi, malam ini pula Abang Nadzri membawa kami bersiar-siar di pekan Sungai Besar.
Seperti biasa, kalau berjalan pasti mataku akan rambang melihat pelbagai jenis makanan yang dijaja. Enak-enak belaka!
Sudahlah penat bermain air tadi masih terasa. Perut aku pula berkeroncong kuat membuat konsert GOT7 di dalam.
"Rian, nak apa-apa tak? Diam je." Soal Abang Nadzri lembut. Aku menoleh. Melihat wajah tampan itu, terus selera ku hilang. Sungguh aku sendiri tak apa perasaanku sekarang.
Marah? Malu? Entahlah. Yang pasti aku tak mahu berjumpa dengan dia.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Alang-alang kita dah ada atas bukit ni, abang ade nak bagi Rian sesuatu. Abang tak ada cincin as you want but i have this" pergelangan tanganku yang kosong sudah dihiasi rantai tangan 'silver' yang dibelinya kelmarin. Aku terpaku seketika.
Aku mengangkat wajah ku supaya berpandangan dengan Nadzri. Dia mengukirkan senyuman yang sentiasa membuat jantungku berdetak bagai nak gila. Aku membalas senyuman itu.
Dapat aku rasa wajahku semakin membahang. Aku mengalihkan pandangan memandang ke arah permandangan matahari terbenam di hadapan ku. Hati aku nula berdegup kencang.
"Thank you by the way." Ucapku perlahan.
"Rian." Tanpa menjawab ucapanku, dia memanggil. Aku memandang dia sambil menaikkan keningku."What?"
"Cantikkan?" Soal dia. Jap, apa yang cantik? Aku ke? Oh terima kasih! Eh?
"Apa dia?" Soal ku ingin tahu.
"Tu.... diorang tuuu yang tengah ngorat abang tu." Pemuda itu menjuihkan mulut ke arah sekumpulan gadis-gadis yang sedang memerhatikan dia.
YOU ARE READING
I Love You! Abang Navy
Romance『️️C O M P L E T E D』️ Cinta dan lelaki. Dua perkara yang amatlah asing bagi Rian Aryana. Namun siapa saja yang minta untuk jatuh cinta? Dan siapa sangka Rian yang naif tentang cinta itu jatuh cinta? Lagi-lagi dengan Abang Navy yang sentiasa segak s...