I am using every second of my life to spend it just with you and I don't want any stranger ruin it.... I am getting on jealousy
●️●️●️●️●️Rian's
It is a good news? Sebab sekarang cuma tinggal aku dengan 'crush' aku yang terchenta! Ehek!
Okey, Sufi tiba-tiba je kene balik sebab maksu suruh balik. Fie dan Amy tergedik-gedik ikut Abang Mad dan Akak Niena date nasib Abang Fahmi ikut diorang sekali.
Sekarang cuma aku dan Abang Nadzri. Betul ni kitorang je sekarang ni. Kenapa? Tak puas hati? Nak masukkan sekali 'setan' ke? Yelah kan kalau berdua mesti ada orang 'ketiga' right? Belum lagi masuk malaikat Ratib dan A'tid yang menulis amalan kami..
Apa aku mengarut ni?
Mushroom Fried Noodle yang ada dipinggan aku habiskan. Melihat Abang Nadzri yang dari tadi pandang aku membuatkan aku rasa janggal. Biasanya tak pun. Duhai hati, dah kenapa pulak kau berdebar ni.
"Eherm... dah kenapa abang pandang Rian?" Soalku. Green Tea disedut sedikit menggunakan straw. Yelah, takkan nak sedut guna jari kaki kut.
"Kenapa tak ikut Sufi balik sekali tadi?" Soalnya. Dan...
Zupppp
Hati aku rasa ditusuk pedang. Ah, apakah ini? Kau tak suka aku dekat sini ke? Kalau ye pun tak suka aku, janganlah kau haramkan mi goreng yang kau belanja ni.
"Erm, Rian tak nak balik lagi..... kenapa?"
'Abang tak suka ke?'
Nak je aku tanya soalan lagi satu tu. Tapi nanti nampak ketara sangat. Alasan sebenar aku sebenarnya nak berkepit dengan dia sebab tadi Sufi asyik spoil!
Tapi tengok gaya dia macam tak ok je. Dia dah bosan dengan aku ke? Dia dah tak nak kawan dengan aku dah ke? Dia benci aku ke? Aku buat salah ke?
Huhuhu..... TvT belum sempat pun aku confess dah kene reject....
Apalah malang sangat kau ni Rian?
"Tak ada apa.... okeylah Rian tak balik lagi. Abang nak ajak Rian tengok movie nanti." balas Abang Nadzri dengan senyuman manis bak lemonade extra madu.
OMAIGADDDD!
OHEMJIIIIIIIIIII
FUHHH OKSIGENN OKSIGENNN
Sumpah aku tak boleh tahan senyum. Aku ni dah macam kambing busuk dah tersengih dari tadi. Abang Nadzri ketawa.
Biarlah dia gelakkan aku. Asal aku bahagia.
🎵asalkan kau bahagiaaaa~~~
Eh tiberrrrr
"Laju je erk dengar orang nak belanja?" Soal Abang Nadzri. Pinggan mi nya yang dah habis licin ditolak tepi lalu tangannya menongkat dagu memandang aku. Aku hanya mengigit bibir. Tak tau nak balas apa, aku jongketkan keningku berkali-kali sehingga terletus tawa Nadzri.
YOU ARE READING
I Love You! Abang Navy
Romance『️️C O M P L E T E D』️ Cinta dan lelaki. Dua perkara yang amatlah asing bagi Rian Aryana. Namun siapa saja yang minta untuk jatuh cinta? Dan siapa sangka Rian yang naif tentang cinta itu jatuh cinta? Lagi-lagi dengan Abang Navy yang sentiasa segak s...