P.O.V Eva
'Ik kan gewoon niet geloven dat jullie hem hebben aangegeven terwijl ik nog expliciet heb gevraagd of jullie dat niet wilde doen' zeg ik zuchtend en staar uit het raam. Daar zit ik dan met Kane in de auto onderweg naar zijn huis. Bas is naar huis gegaan omdat er anders niemand op de kinderen paste dus ik ben afhankelijk van Kane.
'Luister Eef. Ik heb dit gedaan voor jouw veiligheid. Mason is niet voorspelbaar en ik wil dat je oppast met hem' legt Kane uit en geeft mij een blik. De 'ik weet alles beter' blik.
Nou mooi niet. Ze hadden zich er niet mee moeten bemoeien. Ik kan dit makkelijk zelf oplossen en mason zal mij zeker niks aan doen. Hij houd nog steeds van mij ik weet het zeker.
'En dan? Als hij wordt opgepakt dan moet ik de aangifte bevestigen anders heeft de politie geen zaak' zeg ik met een grijns. Ik ben advocaat dus wie weet er nou meer vanaf. Kane slaat op zijn steur waar ik van naar achter deins. 'Verdomme Eva dit is geen grap ja!' Schreeuwt hij en ik merk aan zijn rijstijl dat hij agressief begint te worden.
'Als je zo tegen mij doet dan ga ik uitstappen' zeg ik en trek aan mijn deur die Kane zojuist op kinderslot heeft gezet. 'Nee, gaat niet gebeuren' sist hij en stopt de auto langs de weg.
Ik ga met mijn armen over elkaar zitten en kijk hem niet aan. 'Je had dood kunnen zijn Eva besef je dat wel? Misschien heeft mason meerderen persoonlijkheden waar je niet vanaf weet. Wees gewoon voorzichtig en let op jezelf dat ik het enige wat ik je wil vertellen' zegt Kane met een zachte stem.
'Ik was je bijna kwijt Eva' zegt hij snikkend. Huilt hij nou echt? Hij legt zijn hoofd tegen het stuur en de stilte breekt mij op. 'Kane, ik ben er nog hoor' zeg ik en voel dat ook ik tranen in mijn ogen begin te krijgen. 'Als ik te laat was geweest niet meer Eef. Dat had Fee geen moeder meer gehad en dan had ik je fucking nooit meer kunnen vertellen dat ik van je hou. Ik wil met je trouwen Eva, jouw mijn vrouw kunnen noemen. Ik wil nog meer kinderen met je en samen een huis kopen ver weg van alle ellende en opnieuw beginnen'
Zijn woorden komen hard binnen. Ik weet niet waarom maar dit is precies alles wat ik wilde horen. Iemand die om mij geeft en een toekomst met mij ziet.
Ik pak een van Kane zijn handen en druk daar een kus op. 'Kom hier' fluister ik in zijn oor en hij tilt zijn hoofd op. Zijn ogen zijn rood doorlopen van het huilen en hij kijkt mij met een hopeloze blik aan.
Ik leg mijn armen om hem heen en zodra ik de kans heb leg ik mijn hoofd in zijn nek. Het vertrouwde gevoel wat is heb gemist is weer terug en nu weet ik het zeker Kane is de man voor mij. Ondanks al onze ruzies komen we steeds weer bij elkaar dat moet toch wat zeggen?
'Ik heb je zo gemist Eef het voelde alsof je jaren weg bent geweest terwijl we elkaar al die tijd gewoon zagen' fluister Kane in mijn oor wat mij een rilling van genot bezorgd. 'Kane, ik wil je nu' zeg ik en ik zie zijn ogen groot worden. 'Eef we zouden het rustig aan doen' zegt hij maar zodra ik mijn hand over de bobbel in zijn broek laat glijden is hij stil.
'Ssstt laat mij je alsjeblieft bedanken voor alles' fluister ik en Kane laat zich naar achteren vallen in zijn stoel. Ik klim wat Mongolisch over hem heen wat mijn buik zit wat in de weg. Ik trek aan de hendel onder zijn stoel waardoor hij naar achteren schiet een een klein kreetje slaat van de schrik. 'Loser' grinnik ik en ga boven op hem zitten.
Onze blikken kruizen elkaar en ik zie in zijn ogen het verlangen naar mij. Ik kruip naar onderen en open de rits van zijn broek. Wat onhandig trek ik die samen met zijn boxer omlaag. Hij is zo te zien al aardig in de mood en ik laat mijn lippen over hem heen glijden. Wat mij een kreun oplevert.
'Ik heb dit zo gemist eef' kreunt Kane terwijl ik steeds harder zuig en zijn hart in mijn mond voel kloppen. 'Als je wilt dat ik niet kom moet je nu stoppen' zegt Kane met een hese stem en ik doe wat hij zegt. Hij wilt al gauw de leiding nemen maar ik duw hem terug in zijn stoel. 'Ik zou jouw verwennen weet je nog' zeg ik en druk mijn lippen op de zijne.
Onze zoen is ruw wat mij nog meer laat verlangen naar hem. Ik hou het niet meer vol en trek zo snel als ik kan mijn rok met panty naar beneden en gooi deze op de bijrijdersstoel. Daar zit ik dan in enkel nog een string op de man waar ik nog steeds zieks veel van houd. 'Eef laat me alsjeblieft niet langer wachten' jammert kane en plaatst zijn handen op mijn billen om er vervolgens in te knijpen.
In een ruk verwijderd hij mijn string laat ik mij op hem zakken wat ons beide doet kreunen. Dit voelt zo goed, zo oud en vertrouwd. Hoe hij mij opvult alsof we voor elkaar gemaakt zijn.
Ik begin te bewegen terwijl Kane mijn billen stevig beet pakt. 'Je bent zo geil Eva, zo fucking geil' hijgt Kane en beweegt mee met mij wat het gevoel versterkt. 'Ik ga dit niet lang houden kane' hijg ik en voel dat ik mijn hoogtepunt begin te naderen. Kane zijn handen verstrengelen met de mijne en we gaan als maar op en neer in een ritme.
'Kom maar babe. Kom voor me' kreunt Kane en dat brengt mij over het randje. Met een luide kreun kom ik klaar en daarna volgt Kane mij. Ik laat mij op hem vallen en zo hijgen we samen na. 'Ik weet dat we goede seks hebben maar dit was echt de beste ooit' zegt Kane lachend en drukt een kus op mijn hoofd. Ook ik kan een glimlach niet verzwijgen. Hij heeft gelijk dit is hoe het hoort te zijn en wat ik al die maanden heb moeten missen.
Nu ik weer met Kane ben begin ik pas echt weer te leven. 'Ik hou van je' fluister ik tegen zijn borst aan en plant daarop een kusje. 'Ik ook van jouw Eef je weet half nog niet hoeveel' fluistert hij terug waarna we nog minuten zo blijven liggen voor de rit naar huis hervat wordt.
Heyyy, zoals jullie hebben gelezen zijn de intieme scenes weer terug. Ik ben nooit zo goed geweest in het schrijven hiervan maar ja ik probeer het!!
Zijn er nog lezers geslaagd afgelopen woensdag??? In elk geval gefeliciteerd met jullie diploma en een fijne toekomst gewenst xx
JE LEEST
Bad influence: a happily ever after
ChickLitIn deel drie van de bad influence serie gaat het verhaal van Eva en Kane verder. Beide zijn hun eigen weg gegaan ook al verlangen ze diep van binnen nog naar elkaar. Toch blijft er nog een ding wat hen met elkaar verbind hun dochter Fee. Komen zij...