P.o.v Kane
'Jo gast waar zijn Hannah en Eva?' Vraagt Taylor, wanneer we bij de bar staan. Ik houd mijn schouders op 'geen idee eigenlijk, misschien moet ik ze maar even gaan zoeken' roep ik door de muziek en loop de menigte in opzoek naar Eva.
Verder zie ik iemand helemaal los gaan op de muziek met een paar foute gasten om haar heen. Eva... ik duw mij door de mensen heen en probeer zo snel mogelijk bij Eva te komen. Zodra ze mij ziet loopt ze naar mij toe en schuurt met haar kont tegen mij aan. Normaal zou ik hier geen probleem mee hebben, maar met drie geile mannen om haar heen wel.
'Waar is Hannah?' Vraag ik op een rustige toon. Ik moet dit tactisch aanpakken anders loopt het uit op ruzie. 'Hannah is een hoer' roept Eva en drukt haar kont alleen maar harder tegen mij aan. Ze moet niet langer doorgaan met dit want ik kan mijn kleine vriend anders niet meer in bedwang houden. 'Is ze naar huis?' Vraag ik weer, en leg mijn hand op Eva's heupen. 'Geen idee, om eerlijk te zijn boeit het mij ook niet ze is een cheater' roept Eva en danst vrolijk verder.
Ik pak haar hand en draai haar om zodat we oog in oog staan. 'Wat? Hoezo?' Vraag ik verbaasd en ik zie aan Eva's rode wangen dat ze duidelijk veel gedronken heeft. Ik had haar beter in de gaten moeten houden. 'Omdat....' zucht Eva 'ze bijna een andere vent zoende en ik werd woest op haar en het boeide haar niet daarom is ze een hier' ratelt ze en ik kan haar nauwelijks verstaan. 'Huh Hannah ging vreemd?' Vraag ik mezelf hardop af. 'Ja, ik zei het toch een hier' zegt Eva alsof het dood normaal is.
'Eef, het is je beste vriendin. Je kan haar geen hoer noemen' zeg ik en bekijk haar. Ze is zo fucking geil in die jurk. 'Ik heb geen zin in gezeik vanavond Kane, please' smeekt Eva en ik knik. Ze heeft gelijk we moeten genieten van deze avond.
'Ik heb wel een idee' zegt Eva speels en grijpt naar mijn lul. 'Eef niet hier' zeg ik en voel dat mijn vriend daar anders over denkt. 'Kom op Kane jij wilt het ook' zegt ze met een geile toon en dan is voor mij de druppel.
Zo snel als ik kan begeleid ik haar naar de toiletten en duw haar naar binnen om vervolgens de deur achter mij op slot te doen. 'Neem me Kane alsjeblieft' smeekt Eva en ik twijfel geen moment. Ik til haar op en duw haar tegen de muur om vervolgens mijn lippen op de hare te drukken. Het enige wat je nog hoort is ons gehijg en verlangen. Ik duw haar jurk wat omhoog en laat een vinger naar binnen glijden wat een kreun oplevert.
'Omg, dit voelt zo goed' kreunt Eva en ik zie dat ze het niet lang vol gaat houden. Ik zet haar gauw weer neer en voor ik wat kan doen trekt ze mijn broek naar beneden en zit ze op haar knieën. Mijn ogen rollen weg wanneer ze haar mond om mij heen laat glijden. 'Jezus Eef' hijg ik en hou mij vast aan de deur. Opgegeven moment voel ik dat ik het niet langer ga volhouden en til ik haar weer op wat haar doet grinniken. 'Ik ga je zo fucking hard nemen, dat je mijn naam door de hele club schreeuwt' zeg ik en ik hoor Eva harder hijgen.
In een beweging glij ik in haar en hoor dat ze naar adem begint de happen. Met mijn ene arm houd ik haar op z'n plek en met mijn andere arm sta ik tegen de muur. In zo een toilet hokje is seks toch niet zo praktisch. ' ik hou het niet langer Kane' jammert Eva na enkele minuten en ik voel zelf ook dat ik het eindpunt nader.
Ze begint meer te wiebelen en ik voel haar spieren rond mij aanspannen. Na enkele seconden schreeuwt Eva het uit 'KANEE!' Schreeuwt ze en ik druk snel mijn hand op haar mond waarna ik ook kom. Ik zet haar weer zachtjes neer op de grond en we komen allebei op adem.
Een condoom!! Ik raak ik paniek. 'Eva we hebben geen condoom gebruikt!' Roep ik in paniek. Eva kijkt mij met een lachje aan. 'Kane ik slik al weken weer de pil calm down ' zegt ze en drukt een kus op mijn schouder. Ik kalmeer weer wat en kijk naar de vrouw waar ik zo ontzettend veel van hou.
Wanneer we er weer fatsoenlijk uitzien gaan we weer terug naar onze vrienden die ons grijzend aankijken. 'Ik kan wel raden waar jullie net zijn geweest' zegt Glennis waarop de rest begint te lachen. Het boeit mij niet het enige wat mij nog boeit is de verliefde blik die Eva mij geeft waarna ze een kus op mijn wang plaatst. Ik denk dat wij zojuist weer onze lang verloren liefde in onze relatie hebben terug gevonden.
JE LEEST
Bad influence: a happily ever after
ChickLitIn deel drie van de bad influence serie gaat het verhaal van Eva en Kane verder. Beide zijn hun eigen weg gegaan ook al verlangen ze diep van binnen nog naar elkaar. Toch blijft er nog een ding wat hen met elkaar verbind hun dochter Fee. Komen zij...