Het felle zonlicht schijnt door mijn ogen en ik voel een zwaar lichaam op mij. Zodra ik mijn ogen open zie ik Kane op mijn borst liggen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik ga met mijn vingers door zijn zachte haren. Kane begint te kreunen en ik haal mijn hand weg. 'Door' zegt hij met een schorre ochtend stem en plaatst mijn hand terug op zijn hoofd. Ik moet lachen en ga weer verder met mijn vingers door zijn haren halen. 'Wat ben je vroeg wakker' zegt hij en wijst naar de klok. 'Het is half 8?' Vraag ik hem en leg mijn hoofd tegen de zijne aan. 'Ja, dat is vroeg nu we zonder kinderen zijn kunnen we eindelijk uitslapen' bromt Kane. Ik moet weer lachen, ik ben dit ochtend humeur inmiddels wel gewend.
'Ik heb echt een geweldige avond gehad' zeg ik nogmaals. Kane draait zich om zodat we elkaar aankijken. 'Geen geweldige nacht?' Vraagt hij met een knipoog. 'Dat ook' zeg ik en bijt zachtjes in zijn oor. 'Hmmm, je weet wat je aan het doen bent hé' zegt hij en binnen no time heeft hij zijn lippen op de mijne geplant. We zitten in een vurige zien sessie wanneer er opeens op de deur geklopt wordt. Ik schrik mij rot en trek snel de dekens over mij heen.
'Roomservice' roept een mannen stem door de deur heen. 'Omg Kane heb je dat ook al geregeld' zeg ik en hij glimlacht naar mij. 'Ik zei toch dat ik zou gaan uitpakken' zegt hij wanneer hij de deur opent.
...
Het is inmiddels alweer avond en we zijn al twee uurtjes thuis. De kinderen hebben ons gemist en wij hen. Ik zit op de bank met mees in mijn armen. Het is zo raar, maar mijn eierstokken zijn echt weer beginnen te rammelen afgelopen week. Ik hou van zwanger zijn, je bent nooit alleen en draagt altijd iemand bij je. Kane en ik zouden het makkelijk aankunnen nog een kind. Ik werk regelmatig thuis door de kids en Kane heeft ook vaak een dag vrij.
Kane heeft net fee naar bed gebracht en komt naast mij op de bank zitten. Ik lach naar hem en hij kijkt mij vragend aan. 'Ik wil nog een kind Kane' zeg ik en ik zie hem alweer met zijn ogen rollen. 'Schat we hebben net een heftige periode achter de rug en nu hebben we eindelijk alles op orde. Wil je dat gelijk weer laten verstoren?' Zegt hij mij en wrijft met zijn vinger over mijn arm heen. Ik kijk naar mees en weer naar Kane. 'Ik draag toch 9 maanden het kind bij mij tot die tijd heb jij er geen last van' zeg ik en sluit mijn ogen.
Ik wil het echt heel erg graag, maar ik weet ook hoe sterk Kane erover denkt. 'Eva ik denk echt dat we moeten wachten al is het maar een maandje' zegt hij en staat op. 'Wat ga je doen?' Vraag ik en sta op om mees in de box te leggen. 'Ik ben best moe van vandaag en vannacht, kunnen wij niet al gaan slapen?' Zegt hij en doet een lamp uit. 'Hoezo dat opeens?' Vraag ik het is pas 10 uur. Normaal gaan wij pas op 12 uur naar bed als het al niet later is. 'Ik ben gewoon moe Eef' gromt hij en ik zie al dat hij echt naar bed wilt.
'Oké ga maar ik kom straks, mees kan nu nog niet slapen hij moet eerst eten' vertel ik hem en loop naar de keuken. 'Neem hem mee naar boven ik wil dat je bij mij bent' fluistert Kane vanachter mij. Mijn ademhaling versnelt wanneer hij mijn sleutelbeen streelt. 'Kkaneee' hakkelt mijn stem en ik hou mij vast aan het tafel blad. 'Ik wil je nu' zegt hij en in een ruk heeft hij mij ingedraaid. Zijn armen grijpen naar mijn benen en zet mij neer op het keuken blad. Ik open mijn benen zodat hij er tussen kan staan terwijl onze lippen niet van elkaar af raken. 'Neem mij hier heel hard Kane' kreun ik en voordat ik mijn zin afgemaakt heb glijd mijn rok al van mijn benen en voel ik zijn warme adem daar beneden.
Zijn tong gaat over de gevoelige plekjes en hij begint te zuigen. Ik sla mijn hand voor mijn mond om het geluid te dempen. 'Ahhhh' kreun ik en grijp naar zijn broek waar al een aardige staaf zit. 'Maak mij zwanger Kane alsjeblieft ik wil het heel graag' jammer ik terwijl ik een hoogtepunt voel aankomen. Net op dat moment stopt hij en onze blikken kruizen elkaar. 'Eef, we hebben het hier net over gehad' zucht hij en ik zie zijn mood verdwijnen. Ik sla mijn ogen neer. 'Ik beloof je dat alles goed gaat komen en we gelukkiger dan ooit zullen zijn, hoe leuk is het als mees en de baby maar een jaar schelen' probeer ik hem over te halen.
Hij zucht nogmaals en ik zie dat hij twijfelt. 'We maken een deal stel na deze keer is het niet gelijk raak dan wachten wij er nog mee' ik knik.
'En stel dat het wel raak is?' Vraag ik glunderend. 'Dan is het zo en dan is het goed' zegt hij. Ik kan mijn blijdschap niet inhouden en omhels hem. 'Dankje dankje dankje' zeg ik. 'Jeetje Eef ik heb jou nog nooit zo meegemaakt' lacht Kane. 'Kom nou maar in mij' zeg ik voor de grap en hij laat dat zich geen twee keer zeggen.Hij draait mij om zodat ik met mijn armen op het keuken blad leun en mijn kont naar achteren zit. Ik hou van dit standje alles voelt zo intenser. Zodra Kane in mij glijd voel ik alles tintelen en rollen mijn ogen naar achteren. Hij glijd zachtjes in en uit mij en mijn geduld begint een beetje op te raken. 'Sneller' kreun ik en ik hoor hem lachen. 'Ik heb de leiding vanavond schatje' zegt hij en bijt in mijn oor. Hij versneld zijn tempo en het enige wat je nog hoort is ons gehijg en mijn gekreun. 'Ik hou het niet lang meer' zeg ik en voel mijn spieren aanspannen. 'Wacht nog heel even' zegt Kane en glijd uit mij. 'Wat doe je nou!' Roep ik gefrustreerd en draai mij om. 'Dit' zegt hij en hij tilt mij weer op en zet mij tegen de muur aan. Langzaam laat hij mij weer zakken en glijd hij opnieuw in mij. 'Oh my fucking-' roep ik en ik hou het niet lang meer voordat mijn spieren dan echt aanspannen en ik nog net niet gillend klaarkom.
Kane volgt mij en ik voel de warme vloeistof in mij gaan. 'Zet mij neer' roep ik gauw en Kane doet wat ik zeg. Snel ren ik naar de bank en ga daarop liggen met mijn benen in de lucht. 'Wat the fuck doe je Eef' Kane lacht mij keihard uit. ' Ik heb gelezen dat het helpt om met je benen omhoog te zitten zodat de sperma sneller zakt' zeg ik waarop Kane helemaal in het lachen uitbarst. 'Jij bent echt gestoord Eef mijn God' ik hou mijn schouders op. Dan maar gestoord maar mijn zin heb ik wel, ik weet het zeker dat ik zwanger ben aan het eind van deze week.
JE LEEST
Bad influence: a happily ever after
ChickLitIn deel drie van de bad influence serie gaat het verhaal van Eva en Kane verder. Beide zijn hun eigen weg gegaan ook al verlangen ze diep van binnen nog naar elkaar. Toch blijft er nog een ding wat hen met elkaar verbind hun dochter Fee. Komen zij...