Een week later..
Ik kan het me nog steeds niet beseffen. Ik ben verloofd.. met Kane. Een jaar geleden had ik me dit nooit kunnen bedenken. Ik zou iemand uitlachen en voor gek verklaren als die dit aan mij zou vertellen. Nu voel ik me weer als een verliefde tiener en het voelt geweldig.
Iedereen reageerde ook zo blij voor me zelfs Bas. Hij kreeg tranen in zijn ogen en vertelde dat hij blij was dat ik weer geluk heb gevonden. Ook Hannah kon haar tranen niet bedwingen en smeekte of ze mijn bruidsmeisje mocht zijn. 'Natuurlijk!' Antwoordde ik en ze schreeuwde het uit van vreugde. Ik wil haar denk ik zelfs samen met Bas en Esmee als getuigen vragen.
Vanavond komen Kane zijn ouders bij ons eten en ik ben benieuwd wat hun reactie zal zijn. Ik heb hen al zolang niet meer gezien dat het wel eerst ongemakkelijk zal gaan wezen. Maar ik ken zijn moeder en ze is altijd positief dus het zal vast wel goedkomen.
Ik ben druk bezig met de tafeldekken zijn ouders zullen hier over drie uur zijn en het een en ander zal nog moeten gebeuren. Kane moest weg voor wat 'zaken'. Ik hield mijn mond al want dan weet ik genoeg. Zal hij ooit gaan stoppen met die kut drugs. Tot nu toe heeft het alleen maar ellende gebracht in onze relatie en deze keer wil ik dat het anders loopt. Het moet wel want dit is zijn laatste kans.
P.O.V Kane
'Trouwen wauw' antwoord Harvey wanneer ik het goede nieuws vertel. 'Ik ben blij voor je man wie had dat nou gedacht dat jullie weer bij elkaar zouden komen en zouden trouwen'
Ik knik 'ik had dit nooit durven dromen maar toch is het werkelijkheid de vrouw van mijn leven heb ik gewoon al die tijd al voor me' zeg ik en voel dat ik die verliefde kriebels in mijn buik krijg. Ik ben geen emotioneel watje ofzo maar ik word steeds emotioneel als ik eraan denk dat ze ja heeft gezegd.
'En hoe gaat het met de zwangerschap? Is het niet raar dat ze een kind van mason bij haar draagt voor je?' Vraagt Harvey. 'Nou dat is het juist Eva heeft er zelf meer moeite mee dan dat ik heb. Ze is bang dat ze niet van het kind zal gaan houden omdat het van mason is. Ik vind het maar onzin' zucht ik en ga op de stoel naast hem zitten.
'Nou ja ik snap het wel hoor. Ze blijft daardoor voor altijd aan hem herinnerd worden. Opgegeven moment zal het kind ook op mason gaan lijken dat volkom je haast niet'. Ik knik 'genoeg over thuis gezeik ik kom even om wat papieren op te halen' zeg ik en kijk mee op de computer van Harvey.
'We hebben door de mislukte handel wat verlies geleden maar dit kunnen we binnen 4 maanden weer rechttrekken als we hard gaan werken. Ik stel voor dat we 5 man erbij gaan aannemen en dan kunnen we het doelstellingsplan halen' verteld Harvey.
Ik ben onder de indruk de schade is minder dan dat ik dacht. 'En Alessia? Hoe kunnen we haar uitkopen ik wil van haar af voor er straks problemen met haar komen' Harvey knikt. 'Voor minder dan 500.000 zal ze er niet uitgaan denk ik. Wil je zeker weten dat ze ja zegt zou ik 750.000 bieden'
Nadat ik heb geluisterd naar harveys advies stem ik met hem in en gaat hij zorgen dat Alessia de zaak gaat verlaten. Ik stap snel in mijn auto. Over een uur komen mijn ouders en ik kan nu al voorspellen dat Eva zenuwachtig zal zijn voor hun reactie. Mijn moeder kennende zal ze super blij zijn met het nieuws.
Snel haal ik Fee op van de crèche en haal nog de boodschappen die eva last minute nodig heeft. Dit leven bevalt me wel. Het gezinsleven met mijn twee meiden. De belangrijkste vrouwen in mijn leven.
A/n
Beetje kort hoofdstuk maar de volgende word extra lang. Alvast fijn weekend iedereen!!
JE LEEST
Bad influence: a happily ever after
ChickLitIn deel drie van de bad influence serie gaat het verhaal van Eva en Kane verder. Beide zijn hun eigen weg gegaan ook al verlangen ze diep van binnen nog naar elkaar. Toch blijft er nog een ding wat hen met elkaar verbind hun dochter Fee. Komen zij...