Spanko czyli nocka z Bakugou

7.8K 405 499
                                    

Szybka zmiana Rozdziału 'Przygotowanie' proszę o sprawdzenie tego co się tam stało.

Zapraszam do czytanka 😌

—————————————————

Następnego dnia musiałaś się spakować do Katsukiego. Ostatni raz kiedy tam byłaś to jak miałaś 10 lat więc trochę czasu minęło. O 17 stałaś pod domem Bakugo. Zastanawiałaś się czy może nie zawrócić, ale pech był taki, że drzwi się otworzyły, a w nich stała Mitsuki.

- Yyy... Dzień Dobry - przywitałaś się z matką Bakugou

- No cześć [Reader],jak Cię dawno nie widziałam! - zawołała z radością - Co Cię Kacchan nie przyprowadza? Nic mi nie mówił o tobie, jedynie kiedy miałam okazję usłyszeć coś na twój temat,to kiedy wróciłam do domu z pracy. Katsuki wtedy...

- Zamknij się stara babo! - dało się słyszeć z góry krzyk twojego "księcia z bajki"- chodź [Reader]!

Krzyknął Bakugou więc pobiegłaś za nim

- Co tak późno? - spytał się

-Nie mówiłeś mi, o której mam być - powiedziałaś

Ten tylko prychnął i wprowadził Cię do swojego pokoju. Czuj się zaszczycona, bo jesteś pierwszą osobą jaką wpuścił do pokoju od 4 lat. To co było dziwne to to, że miał bardzo czyściutki pokój. Niby do Katsuki, który zawsze musi być najlepszy i wogóle. Ale sam fakt, że to chłopak (wiem,że nie każdy ma bałagan).

- Dobra,to ja idę w kimę, a ty rób to co chcesz ale pamiętaj! Nie dotykaj niczego ani nie zepsuj!

Położył się na łóżku a ty nie miałaś co robić. Zauważyłaś jednak, że ma niezłą kolekcję filmów. Tak więc mimo wyraźnego zakazu odtworzyłaś [Ul. film]. Jakąś godzinę później, kiedy byłaś w połowie filmu obudziła się śpiąca królewna

-Co ty żeś kurwa zrobiła!? Czy ja Ci na to pozwoliłem!? Nie! To z jakiej racji włączyłaś mój komputer i oglądasz film?! Czy to jest [tytuł filmu]? Hmmm... Dobry wybór

I resztę obejrzeliście razem. Było tak romantycznie...






Bakugou był ciągle w emocjach gdyż nie mógł się pogodzić z losami głównych bohaterów. Potem siedzieliście na telefonach i w ten sposób zrobiło się późno.

- Idź do łazienki się przebrać, umyć co tam chcesz, potem ja wejdę bo śmierdzisz - powiedział Katsuki

- Czy ty sugerujesz, że jestem brudna? - zapytałaś się

- Myślałem, że wy się codziennie myjecie ale nie, pachniesz nawet znośnie ale nie ważne. Już idź! - dziwny jest

Poszłaś do łazienki. Umyłaś się, przebrałaś się i wróciłaś do pokoju.

- Ok, tera ja - czemu on tak ucina końcówki? Kiedy był przy drzwiach odwrócił się gwałtownie i powiedział - Ja śpię w swoim łóżku, a ty na ziemi, masz tu materac

I wyszedł. Od razu wskoczyłaś na jego łożę i przykryłaś się jego kołdrą (przepraszam, wiem, że jest gorąco i żeby nie było to ona jest bardzo cienka!)

Kiedy tylko usłyszałaś jego kroki postanowiłaś udawać,że śpisz.Kiedy otworzyły się drzwi, zgasiło się światło. Momentalnie poczułaś jak łóżko zaczęło się zapadać od ciężaru Bakugou.

- Dobranoc [Imię]-chan - szepnął na ucho i objął ciebie ramieniem.

Nie zdając sobie z tego sprawy, wtuliłaś się w Katsukiego i zasnęłaś.



__________________

Jaki romantyk z tego Bakugou 🔥

Bakugou Katsuki x Reader [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz