Widzieliście już trailer 4 sezonu?
================================
Następnego dnia obudziłaś się w łóżku Bakugou. To co Cię najbardziej zdziwiło to to jak byliście do siebie przytuleni. Popatrzyłaś na jego spokojną twarz. W sumie, to do twarzy mu z takim spokojem lecz trochę nie naturalnie.
Wydostałaś się z pod jego uścisku i przewróciłaś się na drugi bok. W mgnieniu oka Katsuki ciebie do siebie przyciągną i przytulił Cię ponownie. Co mu się śniło? Tego nikt nie wie i nie będzie wiedział oprócz jego samego.
W każdym razie, jakoś musiałaś się uwolnić od niego więc znowu. Odepchnęłaś go lekko i wstałaś z łóżka pamiętając, by nie obudzić Bakugou. No niestety szturchnęłaś go lekko, ale się nie obudził. Nie ma co się dziwić, w końcu ma kamienny sen.
Poszłaś do łazienki się przebrać, a kiedy wróciłaś zastałaś tam obudzonego Kacchana.
-Wiesz - Zaczęłaś - Ja już chyba będę szła do domu, bo...
Oczywiście nie dał Ci dokończyć i powiedział
-Nigdzie nie idziesz [T. N], po południu przychodzi Kirishima, Kaminari i czarnooka więc zostajesz u mnie na Jeszce jedną noc
-Miała być tylko jedna w zamian za to, że mi pomogłeś z nauką - próbowałaś się bronić
-W którym momencie powiedziałem, że będzie to jedna noc, a poza tym może Ci potem, kiedyś pomogę
Nie mogłaś nic zrobić, więc musiałaś zostać. Kiedy Bakugou się przebrał, poszliście do kuchni aby zjeść śniadanie. Tego się nie spodziewałaś. Gdyż okazało się, że Katsuki wogóle nie robi sobie samodzielnie śniadania tylko wyjmuje z lodówki pozostawione przez matkę jedzenie i wkłada do mikrofali w zależności od tego co to jest.
-Co chcesz? - spytał się - Możesz zjeść moje płatki z mlekiem jak chcesz
-Oke - przystałaś na jego ofertę, a ten rzucił Ci paczkę płatek oraz mleko.
W ciszy zjedliście śniadanie, a potem włączyliście sobie [ul.anime/ nie może to być bnha]. To co zauważyłaś to podobny gust co do filmów i wogóle.
O 14 wbił Kirishima wraz z całą ekipą.-To Co robimy? - zawołała ładowarka
-O ja wiem! - krzyknął Kirishima - Zagrajmy w...
______________________
Wiem, że krótki ale
Next jutro albo we wtorek
CZYTASZ
Bakugou Katsuki x Reader [ZAKOŃCZONE]
FanficBakugou x Reader czyli historia waszego życia Co tu dużo mówić. To opowieść o tobie oraz Bakugou waszych przygodach od samego początku. 5.10.2019 - Zakończony 06.06.2020 - Dodany dodatek po zakończeniu 22.03 ~ #5 Bakugou 27.03 ~ #206 Anime 25.0...