Dünya benim için keşfedilmeyi bekleyen bir yolculuktu. Sonsuz evren, bilinmeyen varlıklar ve gizem bunlar üzerine okumaya, araştırmaya başlamıştım. Ve ilgimi çekmeye başladı.
Bu evrende yalnız değildik. Kim bilir? ne türden varlıklar vardı. Bazen kendimi bilimkurgu kitapları okumaktan, filmleri seyretmekten alıkoyamıyordum. Güzeldi. Ve keyifliydi de. Çocukluğumdan beri araştırmaya, okumaya bayılıyorum. 18 yaşındayım. Ve şimdi de bunlar üzerine kafa yormaya başladım.
İsmim Merve. Liseyi yeni bitirdim. Şu anda Üniversite sınavlarıma hazırlanırken bir yandan da, bunlar üzerine kafa yoruyordum. Uzaylıların varlığına inanıyor, hayalimde onlarla dost oluyordum. Başkaları benim hayallerimi bilseler herhalde ya deli derler, ya da normal olmadığımı düşünürlerdi. Maalesef toplum olarak yeniliklere, değişikliklere pek de açık değiliz. Oysa ben öyle değilim. Bu yaşıma dek de öyle olmadım.
Bölüm olarak Felsefe düşünüyorum. Eğer puanım Felsefeye yetmezse, Sosyoloji istiyorum.Eşit ağırlıkçıyım.
Annemle, Babamla, birlikte Edirne'de, yaşıyorum. 3 çocuğuz. Biri bendeniz, beni zaten tanıdınız, bir tane ablam, ve bir tane de abim var. Ablam 31 yaşında. Bekar. Portekiz'de, yaşıyor. Orada Edebiyat, dersi veriyor. Kendisi öğretmen. Orada huzurlu, güzel, sakin, her şeyden uzakta bir yaşamı var. Arada beni de Lizbon'a çağırıyor. Hiç gitmedim. Görmek isterim. Hem ayrıca ablamla özlem gidermeyi de çok istiyorum. Onu 3 yıldır görmedim. Düzenli whatsappdan yazışıyor, telefonda konuşuyoruz.
Abim ise 25 yaşında Avukat. İstanbul'da, yaşıyor. Arada onu ziyaret ediyorum. Kadıköy'de, yaşıyor. Güzel bahçeli bir evi var. Evli değil. Fakat 3 yıldır düzenli bir birlikteliği var. Sevgilisini çok beğeniyorum. İsmi Ebru. Çok iyi anlaşıyorlari ve birbirlerini çok seviyorlar. Arkadaş ortamında Beşiktaş'da, tanışmışlar. Kız 24 yaşında şu anda Üniversite,son sınıfta Kimya okuyor. Oda öğretmen olmak istiyor. 1 sene içindeki hedefi bu.
Ailem ise emekli. Annem 59 yaşında emekli Bankacı. Babam ise 62 yaşında emekli bir Elektrik Mühendisi. Şu anda tek yaptıkları ev işleriyle ilgilenip, sık-sık Bulgaristan'a, giderek emekli hayatı sürmek. Bazen de evimizin bahçesiyle uğraşıyorlar. Babam ekip, biçmeyi o tarz işlerle ilgilenmeye bayılır. Annem ise zamanını yabancı dizi izleyerek, arkadaşlarıyla buluşarak, kitap okuyarak, ve düzenli yürüyüşlerle harcıyor. Son zamanlarda yediklerine dikkat ediyor, çünkü epey kilo aldı. Bana bazen bu yaşta kilo vermekte zor diyor,ama, dikkat ediyor, bu konuda sabırlı, ve aldığı kiloları vereceğinden adım kadar eminim. Tabi eğer bu şekilde dikkat etmeyi sürdürürse. Sigarayı yeni bıraktı. Ve ben bu yüzden çok mutluyum. Sigara insanın ömrünü kısaltıyor.
Yakında gene Bulgaristan'a, gideceğiz. Orada akrabalarımız var. Ben oradan Yunanistan'a, geçmek istiyorum. Havasına, iklimine, yemeklerine, denizine, kısacası oranın yemesine,içmesine aşığım. Ben onları kültür olarak bize yakın buluyor, benzetiyorum. Yunan müziklerine bayılırım. Diğer balkan ülkelerine göre, bana açıkçası daha sıcak geliyor. Her ne kadar politik hava, sosyal medyadaki yorumlar her iki tarafı düşmanmış gibi gösterse de, bir turist olarak kendimi Yunanistan'da özgür ve de mutlu hissediyordum. Hiç de dışlanıp, ırkçılığa şimdiye kadar orada bulunduğum uzun süre zarfında karşılaşmadım. İşte şimdi youtobe açmıştım. Gene bilim kurguyla ilgili belgeseller izliyordum. Bir anda içim geçti, Uyumuşum.
Ve birden bir ses duydum. Odam pencerenin yanındaydı. Gözlerimi açtığımda uzaktan bir ışığın bana doğru ilerlediğini gördüm.
Neydi bu? acaba yıldız filan mı kayıyordu?
gizemli ışık eve doğru yaklaşmayı sürdürüyordu. Sanki üzerime- üzerime geliyordu.
Tanrım bu bir uzay gemisiydi. Gözlerime inanamıyordum. Ağzım açık öylece kalakaldım. Kımıldayamıyor, çok korkuyordum.
Rüya gerçek olmuştu.
hayaller bazen sadece hayal değiller miydi ,yoksa?
unutma tıpkı masallar gibi, hayallerde gerçektir...
Acaba?
Ne yapacaktım?şimdi ne olacaktı? ağzım açık uzay gemisi yaklaşırken bunları düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENDE YALNIZ DEĞİLİZ SINIRSIZ EVREN
Science FictionBir bilimkurgu-fantastik - aşk, tutku hikayesi