BENİM ADIM BAY HİÇ KİMSE

35 18 11
                                    

Ertesi  gün Alex, ile aramızda  ilginç  bir  konuşma  geçti. Bana bazen gizemli olduğumu söylüyordu, oysa oda bana son derece gizemli  geliyordu. Tavırları,  hareketleri,  özgüveni, tarzı, cool giyimiyle farklıydı,  ve sıra dışıydı. Zaten tavırlarıyla  da, diğerlerinden farklıydı. Onu bu farklılığıyla kabul  etmiş,  saygı duymuştum.  Neyse  ki  sadece arada bir  sohbet  ettiğim,  bir  arkadaşımdı.  Aksi taktirde böyle  biriyle onu  sevsem  de, sevgili  olmak istemezdim.  Onunla  yapamazdım,  olmazdı  yani. Rus  sevgilisi  vardı, ve sorun sadece  buda  değildi. Onu  da aldatıyor,  etrafı  sürekli  onu isteyen kızlarla  doluydu.  Çapkındı.  Ve  tüm bunlar onu bende çekse  de, ondan uzak durmam gerektiğinin birer göstergesiydi. Artık  sıkılmıştım.  Ve ciddi  ilişki istiyordum. Serbest ilişki  içerisinde yaşayanlardan uzak  durmam  gerekiyordu. Yani uzaylı olmam, uzayda  olmam bunu  değiştirmiyordu. Şu  anda  dünyada olsaydım  da,  aynını yapardım.

Konuşmamız şu şekildeydi.

"Şu  anda arkadaşlarınla olmalısın, vaktini niçin benle sohbet ederek harcıyorsun,  ki? bu vakit kaybı  değil  mi  senin  için?".

"Senin  sohbetinden  keyif  alıyorum.  Şu  anda anlaştığım  kafa  dengi  ister  inan  ister  inanma, ama,  sadece 4 arkadaşım  var.  Senin o  gördüğün kalabalık  çevre birer yanılsama,  anlıyor  musun? onlarla  sadece  arada  eğleniyorum,  o  kadar. Çok  fazla çevrem,  arkadaşım  var,  ve  çok  popüler gibi görünüyor olabilirim, ama,  bu  doğru  değil. İşte ben şimdi senin karşındayım, ve sana bunu  söylüyorum".

"Peki sen  öyle diyorsan  öyledir,  tabi  ne  diye yalan  söyleyesin  ki? öyle  değil  mi?".

"Buraya  alıştın  mı?".

"Eh biraz  ya  sen?".

"Galiba burası  için  doğmuşum.  Burada  özgürüm,  anlıyor  musun? dünyayı  hiç  özlemiyorum,  iyi  ki  bir  daha  hiç  dünyaya geri  dönmeyeceğiz.  Burada her  şey harika. Kimse  kimseye  karışmıyor. Oysa dünya bazı insanlar  yüzünden çekilmez, ve  bir  cehennem,  anlıyor  musun?".

"Aslında  haklı  olabilirsin.  Özgürlüğüme bende  düşkünüm. Özgürlük çok önemli".

"Dünyada özgür olmayan  ülkelerin  haline  baksana,  hangi  ülkede,  insanlar özgürse orası yaşamak için daha  ideal dedi" Alex.

"Katılıyorum.  Dünyadayken hangi ülkeyi  severdin?".

"Sanırım Yeni  Zellanda,  ve Avustralya. Yani kısacası  huzur. Sıcak iklim. Her  şeyden  uzakta. Dünyanın bir  ucu. İnsan daha başka ne ister  ki? peki  ya  senin?".

"Benim  yanıtım  Kanada. Çok soğuk.  Fakat hep hayalimdi. Gidemedim,  ama, olsun  o  zamanlar benim  için istemek  de  güzeldi. Olmasa bile".

"İnsanoğlunun istekleri  hiçbir zaman için bitmiyor ki. Hırsı, bencilliği".

"İnsanlardan  nefret  mi  ederdin?".

"Nefret  etmezdim,  sadece  uzak  dururdum,  o  kadar".

"Gideceğimiz  yerde yani  huzurda da, özgür olacak  mıyız?".

"Eğer  oraya varana kadar hayatta kalmayı başarabilirsek evet orada çok  mutlu,  ve özgür olacağız".

"Kulağa ilginç  geliyor.  Kötü bir fikir olmasa  gerek".

"Hey  sen prenses uzaylı şimdi  söyle  bakalım. Senin  canını  sıkan ne? burada  yalnız  mısın?  yoksa  başka bir  şey  mi?  eğer  robotlardan,  uzaylılardan,  yaratıklardan,   birileri  canını sıktıysa  söyle  hemen onları karanlık odaya  atarım".

EVRENDE  YALNIZ  DEĞİLİZ  SINIRSIZ  EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin