KURT ADAMLAR

45 19 6
                                    

Karanlıktı. İnsanlar evlerine dönmek üzere metroyu bekliyorlardı. Derken bir kadının çığlık  attığı duyuldu. İnsanlar paniklemişti. Bir tane ceset bulunmuştu. Kopmuş bir kafaydı. Adamlar hemen aşağıya inerek kopmuş olan kafayı çöp tenekesine atarak taşımaya başladılar. İnsanlar az da olsa sakinleşmişti. Ve evlerine dönerlerken birdenbire iki tane araç karşı karşıya gelerek birbirleriyle çarpıştılar. Araçlar ters çevrildi. İnsanlar korkunç bir biçimde ölürlerken, diğerleri yani uzaylılar, bir diğer tabirle şeytanlar havada belirerek ağızlarını açmış bir vaziyette üzerime- üzerime geliyorlardı. Hayırrrrrrrrrrrrrrrrr diyerek bağırdım. Bir  türlü  uyanamıyordum. Ellerimle yatağı tutmuş, sıkıca kavramış korkudan  yatağın içinde kıvranıyordum. Derken ,  bana dokunan bir  elle  panikledim. Ve  onu sertçe ittim.

karşımda bir adam duruyordu. Alex,  miydi  o?

"benim  iyi  misin? bağırışların yan odaya kadar geldi. Seni merak  ettim de".

"yok bir şey. Kötü bir kabus gördüm. Çok sağol,  şimdi gidebilirsin".

"emin  misin?".

"Evet  eminim  ben  iyiyim,  iyi  olacağım".

"Peki diyerek ayağa kalktı, "Alex.  Beni merak etmiş,  yakınıma kadar gelmişti. Sevinmeli miyim?  bilmiyordum.

"Hayatım ne  olmuş? diyerek birdenbire ortaya çıktı, "Victoria.

"Kötü bir kabus görmüş".

"Bu  çok kötü. Benimde  geçmişte epey başıma  gelmişti. Yani  kimin gelmemiştir  ki? dedi" Victoria. Çok güzel bir kadın,  ama, boş diye  düşündüm,  içimden. Ya  da kıskanıyordum, bilmiyordum. Yapacak bir şey  yoktu. Ben bu imkansız aşkı artık çoktan kalbime gömmüştüm. Tek kötü taraf Alex'i,  burada her gün görmek  zorunda  olmamdı. Bu gezegende hepimiz  aynı yolun yolcusuyduk. Eğer  onu görmeseydim, şimdiye kadar çoktan unutmuştum. Çok  tuhaf dedim, içimden. Dünyadayken Berk, için  ölürdüm,  en  azından karşılıklıydı, o  benim  sevgilimdi,  oysa bu  gizemli, ilginç gezegende asla sahip olamayacağım,  sevgilisi olan birine tutulmuştum. Dünyadayken durumum çok daha iyiymiş. Şimdi düşününce öyle olduğunu daha  da iyi kavrıyordum. Galiba bazı hislerin ve  de  arzuların önüne geçilemiyordu.  Biz istesek  de  olmuyordu, yani. Yapacak bir şey  yoktu. Akışına  bırakmalı,  onu unutmalıydım.

Unut onu kalbim,  dedim, içimden. Olmayacak kişileri sevmenin  bir anlamı  yoktu. Artık  tamamen beni sevenle, isteyenle  en önemlisi de, mümkün olanla birlikte olacaktım. Bunda kararlıydım. Öbür türlü acı veriyordu. Hem  de çok.

"Tesellin için sağol Victoria,  dedim" bozuntuya vermeyerek. Victoria, onu kıskandığımı asla bilmemeliydi. Duygularımı  belli etmemek konusunda bazen iyi olabiliyordum. Galiba bir tek Alex'de,  bu işe yaramıyordu.  Ona  olan duygularımı istemeden belli  etmiş  olacaktım  ki,  benim  ona  olan ilgimi  fark etmiş  gibi davranıyordu.  Ya  da ben öyle hissediyordum,  bunu  bilmiyorum. Bu konuda son zamanlarda kafam oldukça karışıktı. Tek  bildiğim onu ne zaman karşımda görsem resmen içimin eridiği, ve heyecanlandığımdı. Arada bir ayrıca kızarmadan da edemiyordum. Bu yüzüme, hatta ve hatta bakışlarıma kadar yansıyordu. Duygularıma  söz geçiremiyor,  onu  düşünmeden  edemiyordum. Alex,  haklıydı. "Dudaklar  yalan  söyleyebilir, ,ama, gözler  asla".

Birdenbire Aslı'nın, korkuyla  yanıma  geldiğini gördüm.

"Ne  oldu? bu  halinde  ne? diye sordum,"ona.

"Sorma işte  oradalar  diyerek  eliyle  işaret  etti, " arkadaşım. Onu daha önce hiç bu denli korkmuş görmemiştim. Alex'de, endişeyle olanları takip ediyordu.

Birde ne  göreyim? karşımızda garip  yaratıklar vardı.

"Sizde kimsiniz?".

"Biz kurt  adamız. Yanımızdakilerde yaratıklar. Merak etme biz şeytanlardan  yani diğerlerinden değiliz. Biz  sizin yanınızdayız. Buraya diğer gezegenden ışınlanarak gönderildik. Seçilmişleriz, tıpkı  sizin  gibi".

"Peki,  ya  yanınızdakiler?".

"Ha  onlar  mı? onlar da Japon uzaylı diyerek  sorumu yanıtladı "kurt  adam.

"Bir  Japon uzaylı eksikti iyi  mi? "diyen arkadaşıma  "dur bakalım daha  neler göreceğiz burada  neler? diyerek"  karşılık  verdim. Aslı'da,  bana katılırmışçasına kafasını salladı.


EVRENDE  YALNIZ  DEĞİLİZ  SINIRSIZ  EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin