ŞEYTAN

29 15 20
                                    

Sadece şefkat iyileştiricidir çünkü insanın içindeki tüm hastalıklar sevginin eksikliğinden kaynaklanır! Osho

Gözlerimi  açıp,  kendime  geldiğimde  şoktaydım.  Bir  yatağa  sıkıca  kollarımdan, ve  bacaklarımdan tutularak  bağlanmıştım. Kımıldayamıyordum.  Kaçmak istiyor,  bir  türlü  kaçamıyordum.  Çok korkuyordum. Kocam  neredeydi?  onu  da  göremiyor,  bu  benim  daha  da  çok  endişelenmeme neden  oluyordu.

ya  ona  bir  zarar geldiyse?  aklımdaki  bu  soru beni  sadece  korkutmakla  kalmıyor,  aynı  zamanda delirtiyordu , da.

çok  endişeleniyordum.

birden Victoria, belirdi.  Karşımda  durmuş gülüyordu.  Gözleri kırmızıydı.

o  bir  şeytan  kadındı. 

ve  şeytanın ta kendisiydi.

"Sen? diyerek bağırdım".

"Evet  ya  ben.  Ne  bekliyordun  ki?  rolümü  çok  güzel  oynadım,  değil  mi  bebek?  hiç  kimse Alex'in,  karısı Rus,  güzel Victoria'nın, aranıza  sızmış  gizli  bir  casus  olduğunu  tahmin  edemezdi,  öyle  değil  mi? diyerek  gülmeye  başladı,"  Victoria.  Bu  sinirlerimi  bozmuştu. Ve  ilk  defa  çok  güzel  olan  bir  kadın gözüme birdenbire çirkin  görünmüştü. Kalbinin  çirkin ve kötülükle  dolu  olduğunu yeni  öğrenmiştim.  Ve  halen  daha şoktaydım. Ayılmam, kendime  gelmem  aylarımı  alabilirdi. Tabi  eğer sağ  kalmayı,  hayatta kalmayı başarabilirsem. Zavallı  Alex,  dedim  içimden.  Oda karısının  şeytan  olduğunu  bilmiyor olmalıydı.Bu yaşayan  tüm  varlıklar  için  birer  hayal  kırıklığı  olacaktı. Ben ve  diğer herkes Victoria'nın,  iyi  bir  dişi  uzaylı olduğunu, bizden biri  olduğunu  sanıyorduk.  Oysa  gerçek  çok  daha farklıymış.  Ve  göründüğü  gibi  de  değilmiş.

o  onlardandı.

o  bir  şeytandı.

ve  çok  da  tehlikeliydi.

"Kocam  nerede? diye  bağırdım".

"Merak  etme  birazdan  onu  sana  göstereceğim. Bu  arada melek  gibi  görünmem kimsenin  benden şüphelenmemesine neden oldu. Çok  iyi  bir  oyuncuyum , öyle  değil  mi?".

"Evet  öylesin,  ama, niye?"  diye  bağırdım.  Niçin?  sinirlerime  ve hayal kırıklığına  hakim olamıyordum.  Ben  bile  bu  kadına  geçmişte,  zamanında  güvenmiştim.  O  herkesin  güvenini  boşa  çıkarmıştı.  Ve  şu  anda  bu  gemi  için  büyük  bir  tehdit oluşturuyordu.

birilerinin  ya  da  birisinin  onu  durdurması, yok  etmesi  gerekiyordu. Aksi  taktirde o  bizleri  öldürecekti.

hem  de teker,  teker.  Arkasında  da  birileri,  adamları,  gizli  ajanları  olabilirdi.  Ve  belki  de  onları  toplamış,  bize  gizli  bir  baskın  yapacaklardı. Tüm  bunların  düşüncesi  bile midemin bulanmasına neden  oluyordu. Şu  anda  kusmamak  için  kendimi  zor  tutuyordum.

"Neden  mi?  sana  nedeni söyleyeyim,  seni kaltak. Bu  iş  için  görevlendirildim,  ben,  ve  karşılığında  da  çok  para  aldım.  Şimdi  hedefim  oraya yani  huzura tek  başıma  varmak. Şu  anda yeni  bir  deney üzerinde  çalışıyorum,  ve yakında  olumlu  sonuç  verecek. Bu  deney benim  gibi  binlerce  canlı,  üretecek.  Ve  bizler  orada  yeni  bir  hayat kuracağız.  Fakat sizler işimi  engelliyorsunuz,  o  yüzden  hedefime  ulaşmak  için  önce  seni,  sonra salak  kocanı,  sonra  da buradaki  herkesi  tek-  tek öldürmek  zorundayım.  Oraya  ya  ben  varacağım,  ya  da  sizler. Ben sizi yok  etmek  için tüm  gücümle  sizinle savaşmaya varım. Ve  siz bok  beyinliler  bana  ve  işime  asla ama  asla  engel  olamayacaksınız. Sizler  henüz  gücümün  farkında  değilsiniz.  Şu  anda  gizli  iksirim  sayesinde buradaki  herkesten daha  güçlüyüm. Beni  anlıyor  musun  seni  şıllık? herkesten".

EVRENDE  YALNIZ  DEĞİLİZ  SINIRSIZ  EVRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin