FİNAL

2.8K 197 91
                                    

Yaklaşık bir ay geçmişti o özel geceden sonra ve Jin artık Taehyung'la kendi evlerinde kalmaya başlamıştı.

Bu süreçte Bay Jeon'a da her şeyi anlatmışlardı ve Bay Jeon onlara çok anlayışlı davranmıştı. Aslında Jin, kızar ve bir daha görüşmek istemeyeceğini söyleyeceğini düşünmüştü. Ama çok yanılmıştı.

Bay Jeon onların yaşadığı bütün acılara ve ayrılığa rağmen yine buluşuğuna göre gerçekten bir biri için, yaratıldığını anlamıştı. Ve onları desteklemeye karar verdi.

Jimin de Jungkook'u affetmiş ve birlikteydiler ama daha temkinliydi bu sefer Jimin. Jungkook'un her istediğine izin vermiyordu. Jungkook kızsa da haklı olduğunu bildiği için bir şey demiyordu.

Jungkook daha babasına söylememişti, Jimin'le olduğunu. Babasının Jin ve Taehyung'a alışmasını bekliyor, öyle söylemeyi düşündü kendi ilişkisini. Jimin de Jungkook'a karşı çok anlayışlı olmuştu.

Jimin'le Jungkook, Taehyung ve Jin'in evine gidiyorlardı. Yolda yine Jungkook'un kendisini mutlu etmek için, girdiği şekillere gülüyor ve dalga geçiyordu.

Birlikte şakalaşarak gelmişlerdi bahçeye, içeri girecekleri sırada Jimin, Jungkook'u durdurmuş ve içerdekileri işaret etmişti. Taehyung'un Jin'e kılınç kullanması için ders veriyordu.
Ikili onları rahatsız etmemek için geri dönmüşler ve bu güzel günü kendilerine artırmışlardı.

Taehyung sabahtan beri anlatıp gösterdiği harekeleri uyguluyordu, bir çöp adam üstünde. Ama Jin inatla anlamadığı söyleyip, haraketleri yanlış yapıyordu. Morali bozulmuştu ve dudaklarını büzüp ofluyordu.

Taehyung sabrının kalmadığını hisseti, Jin'in bu tatlı hallerine. Elindeki kılıcı kılına geri koyup, Jin'in yanına doğru gitti. Jin yapabiliyormuş gibi biraz daha büzmüştü dudaklarını. Çünkü Taehyung'un kendisine bilemediği için, böyle hiç kızmayacağını biliyordu.

Taehyung ellerini Jin'in iki yanaklarına koydu ve etrafına bir göz gezdirip büzmüş olan dudaklara sulu bir kaç öpücük bıraktı.

"Büzme dudaklarını aklım karışıyor? Zaten çok tatlısın ve böyle yaptıkça ne yapacağımı bilemiyorum." Dedi hala Jin'in yanakları ellerindeyken. Daha sonra Jin'in şaşkınlıktan dolayı koca açılan gözlerine de birer öpücük bıraktı ve geri çekildi.

Taehyung'un geri çekilmesiyle, Jin üşüdüğünü hisseti. Taehyung'un sıcaklığı ve kendisine böyle iyi hissettirmesine daha alışamamıştı.

"Hadi bir daha dene bakalım sevgilim?" Taehyung çöp adamı gösterek söyledi. Jin omuzlarını düşürerek, bahçenin ortasına geldi.

"Böyle şimdiden yapamayacağını düşünürsen yapamazsın zaten istediğin gibi birtanem." Diyip biraz Jin'e yaklaştı. Jin heyecanla yine Taehyung'u dinlemeye başladı.

"Bak şimdi karşında sevmedin bir şey düşün ve öyle başla taman mı?" Diye sordu. Jin, Taehyung'u başıyla onaylayıp, derin bir nefes aldı ve karşısındaki sevmediği hatta nefret ettiği şeyi düşündü.

Yani isminin Min Seo olduğunu öğrendiği kızı düşündü, çünkü kız çok yapışkan bir şeydi ve durmadan Taehyung'a yanaşmaya çalışıyordu. Sevimsiz espiriler yapıyordu ve ister istemez gülmek zorunda kalmıştı Jin.

Dün Bay Jeon'un hanına gitmiştiler ve oradayken Bay Jeon'un yiğeni gelmişti, normalde de sevmiyordu zaten. Buda üstüne eklenince nefret etti.

Taehyung'a yaklaştıkça delirecek gibi hissediyordu. Taehyung, Jin'in kızdığını anladığı gibi hemen geri dönmüşlerdi mutlu yuvalarına.

Jin'in üzülmesini istemiyordu, kendiside rahatsız olmuştu kızın yılışık hallerinden. Eve geldiklerin de Jin hiç bir şey olamamış gibi, yine Taehyung'a sıkıca sarılarak uyumuştu.

Jin, Min Seo'yu çöp adamın yerine hayal ettti ve Taehyung'un kendisine öğrettiği her şeyi teker teker uyguladı. Sonunda yorulunca durdu, Taehyung korkmuş ve gururlu bir şekilde Jin'i izliyordu. Aklında da nasıl bir anda böyle yaptığını merak etmiyor değildi.

"Çok iyidin nasıl yaptın tek seferde? Tek kelimeye harikaydın sevgilim." Diyip alkışlayarak Jin'e doğru yürüdü ve ona sıkıca sarıldı. Jin de hemen kollarını boynuna dolayıp sarıldı. Taehyung fırsat bu fırsat diyip, Jin'i kucağına alarak evlerine doğru yürüdü. Bu gün yeterince öğretmişti ve ödül olarak da, özlediği teni istiyordu.

Jin'in yüzünün her bir yerine öpücükler bırakarak içeri girip kapıyı mutluluklarına ulaşmak için kapattılar.

Bir ömür boyu hep sevecekler bir birilerini ve hiç bir zaman üzmeyeceklerine dair söz verdiler...

(Ahh ne diyeceğimi bilemiyorum. Başta SEMACAN yani kardeşim olmak üzere ismini yazamadığım ve benim yanımda olup bana destek olduğunuz için çok teşekkür ediyorum ve sizleri çok seviyorum.

Eğer isterseniz belki özel bölüm yükleyebilirim bir süre sonra. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡)


 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


TAEJIN'le kalın.
💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜
💜💜💜💜💜💜💜

GİZLİ SIR TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin