~5~

2.1K 134 20
                                    

Nihal: bunu provada değil de, gerçek gösteri de yapmanızı istiyorum sizden.
Barış: t-tabii hocam.

(Yaprak iç ses): "hadi be! Tam da öpücekti işte. Hay senin***"

Ya saçma sapan konuşma, beni sinir etme iç ses!

Nihal: prova bitmiştir. Yarın son prova yapıcaz. Çıkabilirsiniz.

Sahneden indim ve Naz ile bade'nin yanına gittim. Bade sinirliydi.

Yaprak: bade, noldu?
Bade: hocaya gıcık oldum ya! Tam da-
Yaprak: ya saçmalama! Hadi yürü eve gidelim.

                                 ***
~Ertesi gün~

Yine her okul sabahı olduğu gibi benim canım arkadaşlarım kibarca(!) uyandırmışlardı.

Yaprak: lan noluyor yine sabah sabah?!
Naz: sana içerden yarım saattir sesleniyoruz ama çıt yok. Biz de artık bu yolu kullanarak uyandırdık.
Yaprak: üstüme atlayarak mı?!

Üstümden kalktılar ve lavaboya gidip günlük rutinlerimi hallettikten Sonra üstümü giyinip evden çıktık.

                                 ***
Barış'tan

Sabah içerden gülüşme sesleriyle uyandım. Merak edip aşağı indiğimde, kuzenim Oğuz'un geldiğini gördüm ve hemen sarıldım.

Barış: sen ne zaman geldin?
Oğuz: daha yeni oldu. Naber babuş?
Barış: aynı işte.
Ali: yalnız okula geç kalıcaz, çabucak çıksak iyi olur.
Barış: o zaman siz 5 dakika bekleyin, ben hazırlanıp geliyorum.
Oğuz: bu arada ben de artık bu okula kayıt oldum.
Gökhan: harbi mi lan?
Oğuz: evet göthanaşkım. Senle burda çok eğleneceğiz. 😁
Gökhan: 🤬
                                   ***
Bade: şu kim?
Yaprak: kim kim?
Bade: şu Barış'ın yanındaki.

Bade'nin gösterdiği yere baktım. Kıvırcık ve sarı saçlı bir erkek vardı yanlarında. Kendisi gülüyordu ve Gökhan'nın sırtına çıkmaya çalışıyordu ve Gökhan bir şeyler söylüyordu galiba küfür ediyordu. Barış da sinirliydi. Benim ona baktığımı görünce o da bana gülümsedi ve el salladı.

Yaprak: bana el salladı ya! 😍
Naz: off ne çok büyütüyorsun yaprak.
Yaprak: seni de görüyoruz Naz hanım. Gökhan'nın sevgilisine neler söylediğini. 😏
Naz: t-tamam ya. Açma şimdi o konuları.
Bade: hadi yürüyün, ders başlayacak.
Yaprak: başlıycam derse de ya! Off!

***
Öğle tenefüsü gelmişti. Beraber bahçeye çıkmıştık.

Naz: hep böyle uzaktan mı izleyeceksin?
Yaprak: başka şansım mı var?
Bade: aklıma çok güzel bir fikir geldi!
Yaprak: hayret, başımıza taş mı yağacak acaba?
Bade: 😒
Yaprak: neyse neymiş fikrin?
Bade: Barış'a anonim olarak mesaj atacaksın ve kendini kesinlikle tanıtmayacaksın.
Naz: aaa, evet. Hem senin için çok kolay olur.
Bade: aynen. Ayrıca o senin kim olduğunu bilmediği için, istediğin kadar aşk sözcükleri yağdırabilirsin. Gerçekte yüzüne söyleyemediğin şeyleri bu şekilde ifade edebilirsin.
Yaprak: ben bir düşüneyim.
Naz: ama başka bir hatla yaz. Yoksa açığa çıkarsın.
Yaprak: tamam. Ya siz bir tanesiniz. Gelin öpücem sizi.

İkisini de yanaklarından öptüm. Onlar olmasa Barış'a karşı hiçbir şekilde adım atamazdım herhalde.

Biz biraz daha konuşuyor yanımıza Barış geldi.

Barış: yaprak kıyafet provası varmış. Nihal hoca çağırıyor. Hadi kalk.
Yaprak: t-tamam geldim.

Bade ve Naz'ın yanından kalktım ve Barış'ın yanından yürümeye başladım.
Geldiğimizde Nihal hoca bizi bekliyordu. Bizi görünce hemen elimize kıyafetleri verdi.

Nihal: siz bunları bir deneyin. Sonra son bir kere daha çalışıcaz.

İkimiz de giyeceğimiz şeyleri aldık. Benimki mor mavi karışımı, tüllü bir elbiseydi. Pek beğenmesemde mecburen giydim. Kabinden çıktığımda, Barış da tam bir prens gibi olmuştu. Beni görünce baştan aşağı süzdü.

(Medya: Barış ve Yaprak'ın kıyafeti)

Yaprak: yakışmış mı?
Barış: baya yakışmış.
Nihal: ikiniz de mükemmel olmuşsunuz. Hadi son bir prova alalım.

***
En sonunda bitmişti prova. Üstümdeki elbiseyi çıkardım ve geri nihal hocaya verdim. Saate baktığımda son dersteydik. Tam konferans salonundan çıkacaktım ki, Barış seslendi.

Barış: bekle, beraber çıkalım sınıfa.
Yaprak: olur.

O da yanıma gelince konferans salonundan çıktık ve sınıfa girdik. Tabi yine yer yoktu ve mecburen Barış'ın yanına oturdum. Kızlara baktığımda, bade bana göz kırptı ve imalı bir şekilde baktı. Ben de ona öldürücü bakışlar atınca hemen gözlerini kaçırdı. B n de dersi dinlemeye başladım.

***
~Tiyatro günü~

Bade: ay hala inanamıyorum, siz şimdi herkesin önünde şey yapacaksınız! 🤩
Yaprak: Naz şuna bir şey söyle ya! Bak bade, valla dalarım sana!
Naz: bade bu sefer ben seni kurtaramam. Sus istersen.
Bade; üf iyi be!

Artık başlamıştı. Herkes bizi izliyordu. Benim kalbim yine taramalı tüfeğe dönmüştü. Tam o kısım gelmişti. Barış yavaşça yaklaştı ve ben daha fazla utanmamak için gözlerimi kapattım. Ve işte...dudağımda bir baskı hissettim.

Bu bölüm biraz saçma mı oldu sanki? 😂

Bu arada hikayemiz 1k okunmuş. Teşekkür ederim hepinize. ❤️

Vote: 20
Yorum: 10

Gizli Aşık||YapBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin