~21~

1.8K 111 43
                                    

Bir okul günü daha bitmişti. Bugün akşam evde yalnızdım maalesef ki. Eve gittim ve suratım asık bir şekilde direkt odama geçtim.

Altıma siyah bir şort ve üstüme de beyaz, kısa kollu bir tişört giydim. Saçlarıma bir şey yapmadım ve aşağı indim. Kendime bir sandviç yaptım. Bilgisayarımı alıp internetten bir film açıp izlemeye başladım.

Film bitmişti. Saate baktığımda 9'u çeyrek geçiyordu. Telefonumu kapatıp, kenara koyacaktım ki, Barış mesaj attı.

Civcivim🐥: napıyorsun amazon?

Amazon kızım💚: evde film izliyordum. Sen napıyorsun?

Civcivim🐥: ben de evde sıkıldım, o yüzden yürümek ve biraz hava almak İçin dışarı çıkmıştım. Yalnız mısın evde?

Amazon kızım💚: off evet. Bade 2 günlüğüne ailesinin yanına gitti. Naz ise, Gökhan'la. Ben de evde yalnız.

Civcivim🐥: istersen geleyim yanına, bir şeyler yaparız;)

Amazon kızım💚: olur, sıkılmıştım zaten.

Civcivim🐥: tamam, ben geliyorum 10 dakikaya.

Gülümsedim ve telefonu kapattım. Bilgisayarı kaldırdım ve biraz etrafı düzenledim. Aynada kendime baktım. Saçım dağılmıştı. Odama çıktım ve saçlarımı açıp, taradım. Tam aşağı inerken kapı çaldı. Koşarak açtım kapıyı. Barış gülümseyerek bana bakıyordu.

Yaprak: hoş geldin.
Barış: hoş buldum.

İçeri girince ben de kapıyı kapattım. Direkt salona geçti. Ben de arkasından gittim. Koltuğa oturunca, yanına oturdum.

Yaprak: eee, ne yapalım?

Bana döndü ve yaklaşmaya başladı. Sinsice sırıtmaya başlayınca, aklıma haince bir plan geldi. Ben de yaklaşmaya başladım.

Barış: aslında ben ne yapacağımızı biliyorum ama...

Güldüm ve dudağını dudağıma bastırdı. Tam üstüme çıkmıştı ki, dudağını ısırdım.

Barış; ah! Yaprak napıyorsun ya?!

Sadece kıkırdadım. Üstümden kalktı ve dudağını tuttu.

Yaprak: sürekli yiyişmek zorunda mıyız? Biraz eğlenmek istedim. Kötü mü oldu?
Barış: ben göstericem şimdi sana eğlenmeyi.

Güldüm ve hemen odama kaçtım.

(Yaprak iç ses= "sen süzme salaksın! Geri zekalı, odaya niye geliyorsun?!")

İç sesim haklıydı. Kapıyı açıp, tuvalete gidecekken Barış tuttu kapıyı. Şimdi sıçmıştım işte! Hala kapıyı tutmaya çalışıyordum.

Yaprak: gelme. Valla çok kötü olur!
Barış: nereye kaçacaksın çok merak ediyorum.

Bir anda kapı açılınca, hemen duvara yapıştım. Barış ise kollarını göğsünde dolamış, yüzünde adlandıramadığım bir ifade vardı. Bana bakıyordu sadece.

Barış: yaprak niye böyle davranıyorsun?
Yaprak: nasıl davranıyorum ki?
Barış: sanki sana zorla dokunuyormuşum gibi. Eğer istemiyorsan dokunmam.

Beni yanlış anlamıştı. Ben sadece oyun oynamak istiyordum. Beni böyle anlaması üzmüştü beni. Tam kapıyı açıp, çıkarken kolundan tuttum.

Yaprak: Barış, hayır beni yanlış anladın. Ben eğlenmek istedim sadece.
Barış: emin misin? Eğer rahatsız-

Yanağını öptüm cümlesini tamamlayamadan. Gülümseyince ben de gülümsedim. Üstüme gelmeye başladı.

Barış: yani, rahatsız değilsin.
Yaprak: değilim de...

En sonunda dolabıma çarptım. Yakınımda durdu. Önüme gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

Barış: ısırmazsan, öpebilir miyim?
Yaprak: öpebilirsin.

Gülümsedi ve yaklaştı yavaşça. Kalbim ağzımda atıyordu. Gözlerimi kapattım. Dudaklarını bastırınca, ben de hemen karşılık verdim. İki elini de belime koydu ve kendine çekti. Ben de kollarımı boynuna doladım.

Nefessiz kalınca ayrıldı ve boynuma yöneldi. Hem kokluyor hem de öpüyordu. Huylanmıştım. Kafasını kaldırdı ve beklemediğim bir soru sordu.

Barış: uyuyalım mı?

Nasıldı bölüm? 💜

(Medyaya yine kalbimi bırakıyorum ve gidiyorum jsjsjsj. Shawmila shipleyen var mı? 😍)

Vote: 47
Yorum; 30

Gizli Aşık||YapBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin