Ben bu mesajı nasıl atmıştım?! Salaksın yaprak salak! Gecikmeden mesaj geldi.
Barış❤️: pardon, siz kimsiniz?
Evet yaprak ayvaz, şimdi sı***
Bilinmeyen numara: sana aşık ve seninle ilgili her şeyi bilen biri.
Barış❤️: adınız ne peki?
Bilinmeyen numara: o da bana kalsın.
Bilinmeyen numara: ya şu altın sarısı saçlarına elimi daldırmak çok istiyorum.
Barış❤️: bir gün yaparsın belki? ;)
Ah bu çocuk beni kalpten götürecek bir gün, o olacak. 😍
Barış❤️: orda mısın?
Bilinmeyen numara: burdayım.
Barış❤️: yalnız sana önceden söyleyeyim, ben sana aşık olamam. Ayrıca benim sevdiğim başka biri var. Eğer beni böyle kabul edersen iyi anlaşabiliriz.
Kimdi bu aşık olduğu? Bizim okuldan mıydı acaba? Öğrenmem lazım.
Bilinmeyen numara: kim peki? Bizim okuldan mı? Söyle de saçını başını yolayım!
Barış❤️: vaay, demek aynı okuldayız.
Aferin yaprak, çok zekisin. Kendini ifşa ettin. Ağzını sıkı tutman lazım.
Bilinmeyen numara: si*** ya! Kendimi ele verdim.
Barış❤️: eninde sonunda bulacağım için sıkıntı yok. Neyse, benim basket maçım var. Sonra konuşuruz.
Bilinmeyen numara: tamam, görüşürüz civcivimm. 😘🐥
*barış bu mesajı görünce gülümsedi ve içinde bir kıpırtı oluştu. Ama hayır, onun sevdiği başka biri var. Olmaz.
***
Mutlu bir şekilde aşağı indim. Kızlar bana "n'oluyo amk?" bakışları atıyorlardı. İkisi de film izliyordu. Benim yüzümde hala bir sırıtış vardı.Bade: n'oluyo sana? Ne bu haller?
Yaprak: Barış'a anonim olarak mesaj attım!
B-N: neee?!
Yaprak: n'oluyo be? Siz demediniz mi böyle yap diye?
Naz: bir mesajlaşmanızı açsana.Açtım ve gösterdim onlara. Birden gülmeye başladılar.
Bade; yaprak inanmıyorum. 😂
Yaprak: niye ki?
Naz: sen gerçekten böyle şeyler mi yazdın?
Yaprak: evet.
Bade: kızım mesajlaşmaya öyle başlanır mı?
Yaprak: ne var?
B-N: 😂
Yaprak: siz de her şeye gülün anca. Ben yukarı çıkıyorum.Kendime dolaptan bir çikolatalı süt aldım ve odama çıktım. Biraz Barış'ı stalkladım. Bütün kızlar kendini göstermeye çalışıyordu ve bu beni çileden çıkarıyordu. Ama Barış bu yorumların hiçbirine cevap vermemişti. Sevinmiştim.
Saate baktığımda saat 6'ydı. Resmen 2 saat boyunca Barış'ı stalklamıştım. Aşağı indiğimde Naz yoktu.
Yaprak: Naz nerde?
Bade: Gökhan'la dışarı çıktı.
Yaprak: vay be. Neyse yemek var mı?
Bade: yok.
Yaprak: Naz olsaydı yapardı. Neyse biz de yemek isteriz. Pizza yer misin?
Bade: olur.Pizzayı istedim ve 20 dakika Sonra geldi. İkimize de 1 tane pizza istemiştim. Ama Bade'nin morali bozuk gibiydi. Ne olmuştu birden?
Yaprak: bir şey mi oldu? Suratın asık.
Bade: yok bir şey.
Yaprak: var, hadi söyle.
Bade: bizim okuldaki bir kız var ya şu Melis.
Yaprak: ee, nolmuş ona?
Bade: ona bir şey olamamış. Ali'yle sarmaş dolaş bir fotoğraf atmış.
Yaprak: ya sen onu mu kafana taktın?.. aslında haklısın, ben de Barış'ı Elif'le öyle görsem çıldırırdım.
Bade: sağ ol yaprak ya.
Yaprak: tamam pardon, sen sıkma canını. Belki arkadaşlardır. En iyisi Ali'ye sormak bunu.
Bade: doğru. Sorarım ben ona.Gülümsedim ve pizzamı yemeye devam ettim. Telefonuma mesaj gelmişti. Barış'tandı.
Çok kötü bir yerde bitirdim ama olsundu. 😂
Bölüm nasıldı? 💜
Vote: 22
Yorum: 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Ficțiune adolescențiYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?