Ben ne olduğunu anlayamamıştım. Barış bana "seni seviyorum" mu demişti gerçekten? Birden öksürmeye başladım. Su verdi hemen.
Barış: iyi misin?
Yaprak: i-iyiyim.Ayağa kalktım lavaboya gitmek için.
Barış: nereye?
Yaprak: tuvalete gidicem de.
Barış: pardon, git sen.Hemen ellerimi ve yüzümü yıkadım. Hiçbir şey olmamış gibiydi. Bana aşık olduğunu biliyordum ama hiç beklemediğim bir anda söylemişti.
Yüzümü kuruladım ve banyodan çıktım. Çıkar çıkmaz kendimi duvarla Barış'ın arasında buldum. Çok yakındık ve bu kalbimin deli gibi atmasına sebep oluyordu.
Kollarıyla benim kaçmamı engelliyordu. Ona baktığımda yüzümü inceliyordu.
Yaprak: Barış ayrılsan mı? Sıcak oldu çünkü.
Barış: ben böyle iyiyim.
Barış: biraz önce dediklerimi duydun mu?
Yaprak: n-neyi?Gözlerime baktı ve yüzüne minik bir gülümseme ekledi.
Barış: seni sevdiğimi?
Bu dediği şeye ne diyebilirdim ki? Gittikçe terlemeye başlamıştım ki, Ali yanımıza geldi.
Ali: film bitti- oo! Pardon ben böldüm sizi.
Utanmıştım. Barış'ın sinirlendiğini anlayabiliyordum ve bu gülmeme sebep oluyordu. Yavaşça üstümden kalktı. Onlar gidince ben de geri arkadaşlarımın yanına döndüm.
***
Saat 11'e geliyordu ve biz eve gitmek için ayaklanmıştık. O son Barış'la yakınlaşmamızdan sonra yanıma hiç yaklaşmamıştı. Biz vedalaştıktan sonra evden çıktık. Ama Barış hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu. Bu beni üzmüş ve biraz kırmıştı.
Yolda yürürken kızlar sorular sormaya başladı.
Bade: siz bir süre yoktunuz, noldu birden?
Yaprak: Barış bana beni sevdiğini söyledi.
Bade; ne zaman? Şimdi mi?
Yaprak: film izlerken.
Naz: pat diye, öyle mi?
Yaprak: evet ve ben kalbimin eridiği hissettim sanki.
Bade: ayy, yerim sizi.
Yaprak: bade!
Naz: sen ayaklanınca o da peşinden gitti. Bir şey oldu mu o arada?!O anı hatırlayınca yüzümde bir gülümseme oluştu.
Bade: öptü mü yoksa?
Yaprak: hayır tabii ki. Yani...Ali bölmeseydi belki.
Naz: peki sen bir şey demedin mi karşılığında?
Yaprak: ne diyebilirim ki?
Bade: off yaprak off! 🤦🏻♀️***
Eve gelir gelmez telefonumu elime aldım. Barış'tan mesaj vardı.
Barış❤️: dün konuşamadık, nasılsın?
Bilinmeyen numara: aynı işte. Sen?
Barış❤️: bugün yaprağa onu sevdiğimi söyledim. Ama o hiç bir cevap vermedi maalesef. Galiba, beni sevmiyor.
Yazdığı şeyi okuyunca üzülmüştüm. Tamamen bir odundum. Hiçbir şey dememiştim karşılığında ve beni yanlış anlamıştı.
Bilinmeyen numara: öyle düşünme bence. Heyecanlanmıştır belki.
Barış❤️: bilmiyorum ama umarım öyledir. Yarın ne yapacağımı düşünücem.
Barış❤️: bu arada, bilgi vermeyi unuttun.
Bilinmeyen numara: biraz odunum.
Barış❤️: ne? 😂
Bilinmeyen numara: mesela bugün istemeden de olsa heyecandan hiçbir şey diyemedim. Salağım galiba biraz.
Barış❤️: ama bu hiç yeterli değil. Gerçekten seni çok merak ediyorum. Fotoğrafını atsan olur mu?
Bilinmeyen numara: olmaz!
Barış❤️: bari yüzünün çıkmamış halini at.
Bilinmeyen numara: off peki tamam. Atıyorum.
Bilinmeyen numara:
(Yaprak gibi düşünün siz saçlarını falan jsjjsjsjj)
Bilinmeyen numara: bir şey demeyecek misin?
Barış❤️: ...
Bölüm nasıldı sizce? 💙
Vote: 26
Yorum: 15
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Teen FictionYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?