Medya yeni kitabım. Profilimden bulabilirsiniz! 😊
Gözlerim kocaman oldu. O ise sadece sırıtıyordu. Ben daha bir şey diyemeden, dudaklarıma yapıştı. Birkaç saniye şaşkınlığımdan dolayı karşılık vermedim. Ama Sonra ben de karşılık vermeye başladım.
Beni sert bir şekilde duvara yaslarken bir yandan da öpüşmemiz hızlanıyordu. Nefes almak için ayrıldım. Nefes nefese konuştum.
Yaprak: d-duralım lütfen...
Ama o durmuyordu tabii ki. Bir eli belimde, diğeri ise yanağımı okşuyordu. Dudakları boynumdayken arzu dolu sesiyle konuşmaya başladı.
Barış: neden?..istemiyor musun?
Yaprak: istiyorum ama bu şekilde değil.
Barış: nasıl yani?O hala boynuma öpücükler kondururken, ben de başımı yere eğdim ve cevap verdim.
Yaprak: ilkimi bir temizlik odasında vermek istemiyorum...
*barış bunu duyunca kafasını yavaşça kızın boynundan kaldırdı. Doğru ya, unutmuştu ilk olduğunu. Elini belinden çekti kızın. Yutkundu sertçe. Kızın neden istemediğini anlamıştı. Genç kız haklıydı. Kim olsa istemezdi. Kızın çenesinden tuttu ve başını kaldırdı. Gözlerinin dolduğunu fark edince birden kötü oldu.
Barış: anlıyorum seni yaprak.
Yaprak: özür dile-
Barış: şşş, sakın özür dileme. Ben unuttum. Asıl ben özür dilerim. Haklısın, kim olsa istemez.
Yaprak: beni anladığın için teşekkür ederim Barış.*kızın gözünden bir damla yaş düştü. Hafifçe gülümsedi. Barış'ta onu kendine çekti ve sarıldı. Bir eli belinde, diğeri kızın saçındaydı. Kafasını kızın kafasının üstüne koydu ve saçıyla oynadı. Bir süre böyle kaldılar. Sonra ise Barış ayrıldı.
Barış: hadi çıkalım burdan.
Yaprak: ama ders çoktan başlamıştır.
Barış: biz de o zaman bahçede otururuz. Olur mu?Gülümseyerek kafamı salladım. O da gülümseyince elimden tuttu ve odadan çıktık. Bahçeye çıktık ve bir banka oturduk.
O dalmış yolu izliyordu. Onu yarı yolda bırakmıştım. Ama durumumu anlaması lazımdı. Yüzüm düştü birden. Bana kızgın mıydı? Yoksa beni anlayışla karşılamış mıydı?
Yaprak: Barış?
Kafasını gülerek bana döndürdü. Demek ki bana sinirli değildi.
Barış: efendim bebeğim.
Yaprak: şey...
Barış: ney?
Yaprak: tamam, yok bir şey.
Barış: oyun mu oynuyorsun?
Yaprak: yok, hayır. Sadece...tekrardan özür dilerim.
Barış: yaprak saçmalıyorsun. Bunun için özür dilenir mi? Benim salaklığım, unutmuşum. Bir daha duymayacağım.
Yaprak: ama sana ilk karşılık verip, sonra da yarı yolda bıraktım.
Barış: tamam, önemli değil. Takma artık kafana.
Yaprak: peki, tamam.Gülümsedi ve ayağa kalktı. Ben de ona anlamsızca bakışlar atıyordum. Nereye gidiyordu?
Yaprak: nereye?
Barış: eee, benim ufak bir işim var. Hemen gidip, geliyorum ben.Yüzünde tedirgin bir ifade vardı. Ne işiydi şimdi bu? Ne olmuştu birden?
O giderken ben de arkasından seslendim.
Yaprak: ya ne işi?! Barış!
Dinlemedi ve gitti. Ofladım ve telefonumu çıkarıp, sosyal medyada gezinmeye başladım o gelene kadar.
Hemen smut yazmak istemedim. Çok beklediniz ama yazamadım. Ayrıca zaten yazarken utanıyorum. 😂 üff neyse, bölüm nasıldı? 💕Vote: 45
Yorum: 30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Teen FictionYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?