Bu kısa öpücük 3 saniye sürse de, benim için 3 yıl gibi gelmişti o an. Barış yavaşça ayrılınca herkes alkışlamaya başlamıştı. Ben de gözlerimi açmıştım.
Bütün ekip gelince selam verdik ve sahneden ayrıldık.Herkes çıkmıştı ve bir tek Barış'la biz kalmıştık. Onla göz göze gelmemeye çalışıyordum. Hala o olayın etkisinden kurtulamamıştım. Barış'a baktığımda o da benden farksız gözükmüyordu.
Barış: güzel oynadık. S-sence?
Yaprak: e-evet. Çok güzeldi.Kısa bir sessizlik oldu. Bu durumu bozdum.
Yaprak: en iyisi üstümü değiştireyim ben.
Barış: ben de yapıyım en iyisi.Kabine girdiğimde Barış'ın bu tavırlarına güldüm. O da mı heyecanlanmıştı?
(Yaprak iç ses) "adam niye heyecanlansın? Sanki senin gibi ilk defa öpüşüyormuş gibi. Kim bilir kaç kişiyle öpüşmüştür?"
İç sesime bir küfür savurdum ve sinirle kıyafetimi çıkardım. Bir yandan haklıydı ama söylediği şey aklıma gelince sinirleniyordum.
Kıyafetimi çıkarır çıkarmaz hızlıca konferans salonundan çıktım ve bahçeye çıktım. Galiba teneffüsteydik. Gözlerim bade ve Naz'ı aradı. İkisini gördüğümde, Ali, Gökhan ve adını bilmediğim sabahki yanlarında olan çocukla konuşuyorlardı. Yanlarına gidecekken, bir el omzuma dokundu. Arkama döndüğümde bu kişi Barış'tı.
Barış: sen benden mi kaçıyorsun?
Yaprak: niye kaçıyım ki se-senden?Salak yaprak niye kekeliyorsun?! Elini omzumdan çekti ve yüzüne o düştüğüm gülüşünü kondurdu. 😍
Barış: di mi? Niye kaçasın?
Benim gözlerime bakıyordu. Bu istemsizce kalbimi hızlandırıyordu. Bu anımızı Bade'nin sesi böldü. Bize sesleniyordu yanlarına gelmemiz için.
Yaprak: şey, bizi çağırıyorlar. Gidelim mi?
Barış: gidelim bakalım.***
Bir gün daha bitmişti ve kızlarla eve gelmiştik. Pijamalarımı giydikten Sonra şu anonim mevzusu aklıma geldi. Kızlar, bana gizlice ona aşkımı itiraf etmemi istiyorlardı. Ama benim buna bile cesaretim yoktu.Aklıma sürekli Barış'ın ağzına kadar giren boya kovası kızlar aklıma gelince sinirlendim. Karar vermiştim; Barış'a gizliden mesaj atacaktım. Yarın ilk işim başka bir hat alıp, Barış'a mesaj atmak olacaktı. Ne de olsa yarın Cumartesiydi ve okul yoktu.
***
~Ertesi gün~Bugün sabah gece yaptığım plan aklıma gelince yataktan kalktım hemen. Saate baktığımda saat 10'a geliyordu.
Yataktan kalktım ve hemen üstüme bir kot ve tişört geçirdim. Saçımı da hemen bir at kuyruğu yaptıktan Sonra siyah vanslarımı giydikten Sonra evden çıktım.
Başka bir hat aldım ve eve giderken marketten birkaç bir şey aldım ve eve geçtim. Eve girdiğimde Naz kahvaltı hazırlıyor, bade ise televizyonda magazin programlarına bakıyordu.
Benim girdiğimi görünce ikisi de bana sorular sormaya başladı.
Naz: sen nerdeydin?
Bade: sabah sabah hayırdır? Sen Cumartesi günü erken uyanır mıydın?
Yaprak: Barış'a gizliden mesaj atmak için hat aldım.
Bade: ayy! Sonunda, tamam geç içeri hadi.İçeri geçtim ve kahvaltı masasına oturdum. Acıktığını için hızlıca yemeye başladım. Ama Bade'nin dediği şeyle, yemek boğazımda kaldı.
Bade: dün sahnede ne güzeldiniz siz? Barış da dünden meraklı gibi öptü hemen.
Birden öksürmeye başladım. Naz hemen bana bir su verdi ve içmeye başladım. Bade ise sinsice gülümsüyordu.
Yaprak: bade!! Kızım ne diyorsun ya?!
Bade: haksız mıyım Naz?
Naz: haklı.
Yaprak: Naz şu cadıdan beklerdim de, senden hiç beklemezdim.
Bade: doğruyu söylüyorum valla. Ne dersen de.
Yaprak: 😡***
Kahvaltımı yaptıktan Sonra ilk işim Barış'a anonim olarak olarak mesaj atmak oldu. Ama ilk nasıl mesaj atacağım ki?.. Buldum!Bilinmeyen numara: şşt, yakışıklı naber?
Barış bu mesaja ne tepki verecek?
Vote: 20
Yorum: 10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Teen FictionYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?