Off çok utanıyorum! Tam smut yazmadığım halde bu kadar utanıyorsam, tam halini yazsam...🙈
Uzatmayalım bölüme geçelim.
Keyifli okumalar kuşlar! 💖O sırıtırken, ben sertçe yutkundum. Konuşmaya çalıştım o benim saçlarımla oynarken.
Yaprak: ş-şey...ıı, ben yerime mi g-geçsem acaba?
Barış: niye? Bir sıkıntı mı var?
Yaprak: yok aslında b-bir şey. Ama ben geçeyim yerime. Şimdi biri bizi görür böyle.
Barış: biraz önce onları yaparken öyle demiyordun ama? Bence bizi kimse görmez, zaten karanlık arabanın içi. He, ne dersin?
Yaprak: hı?Ben şaşkınlıkla ağzımdan sadece "hı?" çıkmıştı. O sadece gülüyordu. Elini saçlarımdan çekti ve yanağıma koydu. Beni ensemden tutup, kendine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.
🔥🚫🔥
İlk şaşırsam da, sonrasında ben de karşılık verdim. Öpüşmemiz biraz sertleşince, ben de ensesini kavradım ve kendimi biraz ona bastırdım.
Hafiften inleyince, güldüm. Ağzımı açmıştım ki, Barış dilini devreye soktu. Açık olan gözlerimi kocaman açtım. O hiçbir tepki vermezken, ben da gözlerimi tekrardan kapattım.
Bir eli yanağımdayken, diğeri belime gitti. Göbeğimin üstündeki sweatimin içinden elini sokunca, irkildim. Kendimi kasmıştım. Barış bunu fark edince, dudaklarını dudaklarımdan çekti.
Ben de gözlerimi açtım ve "ne oldu?" der gibi bir bakış attım. Nefes nefese konuşmaya başladı.
Barış: yaprak, kasma kendini. Korkma...ama eğer istemiyorsan, anlarım seni.
Yaprak: bu saatten Sonra olmaz Barış.Dedim ve elim saçlarına gitti. Saçlarından tutup, kendime çektim ve dudaklarımızı tekrardan birleştirdim. İlk bu yaptığıma şaşırmış olmalıydı. Sonra o da tekrardan bana karşılık vermeye başladı.
Kalçamdan tuttu ve beni kendine daha fazla bastırdı. Aynı anda inleyince, dudağımda gülüşünü hissettim.
Bir elim saçındayken, diğerini Barış'ın tişörtünün eteklerine götürdüm. Elimi tişörtünün içine soktum ve biraz yapılı olan vücudunda gezdirmeye başladım.
Si*tir! Lan biz arabada resmen sevişiyoruz! Biri bizi böyle görse...
Dudağını dudağımdan çekti ve boynuma yöneldi. Nazikçe öpüyordu. Ben ise eriyordum. Kalbim taramalı tüfeğe bağlamıştı resmen.
Birden boynumu ısırınca, inledim. Gülüyordu. Sinir şey! Bir de hoşuna gidiyor!
Birden boynumdan kafasını kaldırdı ve dudağıma uzun ve tutkulu bir öpücük kondurup, geri çekildi. Gözlerime bakmaya başladı. Saçlarımı okşuyordu, ben de onunkileri. Nefesini biraz da olsun düzene sokunca konuşmaya başladı.
🔥🚫🔥
Barış: seni çok sevdiğimi biliyorsun, değil mi?
Yaprak: b-biliyorum.
Barış: hiç ayrılmayalım yaprak olur mu?
Yaprak: bu nerden çıktı şimdi Barış?
Barış: bilmem. Aklıma geldi. Yaprak, en iyisi biz bu düğünü hemen yapalım. Dayanamıyorum çünkü.Güldüm bu dediğine. O da gülümseyince, içim gitti. Tekrardan ona yaklaşmaya başlamıştım ki, camdan bir ses gelince. İkimiz de oraya döndük.
Bölüm nasıldı kuşlar? ☺️
Finale az kaldı!Vote: 70
Yorum: 50
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Novela JuvenilYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?