Size iyi okumalar, bana da iyi utanmalar. 😅
O kadar yazdım, iyi bir yorum ve vote bekliyorum ona göre. 😂Ne diyecektim şimdi ben bu meraklıya? Tam ağzımı açacakken, Barış geldi.
Barış: gelmiyor musunuz?
Yaprak: he g-geliyoruz tabii.Barış çıkınca hemen arkasından çıktım. Bade'ye baktığımda, sinsi sinsi sırıtıyordu. Ona bakmamaya çalıştım. Umarım bir şey anlamamıştır.
***
Ali ve Bade gitmişlerdi. Biz de etrafı topluyorduk. Mutfağa tabakları götürecekken, Barış beni kucağına çekti. Zamanı mıydı yani şimdi?
Yaprak: ben ş-şunları götüreyim.
Elimdekileri aldı ve masaya koydu. Ben ona bakmıyordum. Gereksiz yere heyecan mı yapıyordum? Saçlarımı arkama atınca, ona döndüm.
Barış: heyecan mı yaptın sen?
Yaprak: yoo, i-iyiyim ben. De, biraz sıcak mı oldu bura?
Barış: bilmem, öyle mi oldu?
Yaprak: hı hı...Gülümsedi. Ama ben tedirgindim. İyi de neden?
🔥🔞🔥
Eli tişörtümün içine girince irkilmiştim. Gözlerimi kapattım.
Barış: eğer istemiyorsan söyleyebilirsin. Ama İnan, zevk alacaksın.
Gözlerimi açtım ve ona baktım.
Yaprak: istiyorum.
Daha fazla utanmadan, küçük ellerimi yanaklarına koydum ve hızlıca dudaklarına yapıştım.
O da bana karşılık verince, utanmamak İçin gözlerimi kapattım. Sert öpmeye başlayınca sanki içimde bir şey yanmaya başlamıştı. N'oluyor bana böyle?
İkisinin de nefesi kesilince, ayrıldılar. Barış kucağına yaprak'ı alıp odasına getirdi. Odaya girdiklerinde tekrardan yaprak'ı öpmeye başladı. Ayağıyla kapıyı kapattı ve yavaşça kızı yatağa yatırdı.
Eli tişörtünün eteklerine gidince, kız elini tuttu. Gözlerini açtı Barış. Hala çekiniyor ve korkuyordu sevdiği kadın. Gözlerine baktı ve fısıldadı.
"Utanma ve çekinme benden. Emin ol, seveceksin." Dedi oğlan güven veren bir ses tonuyla. Kız gözlerini kaçırarak başını 'tamam' anlamında sallayınca, oğlan bir çırpıda kızın tişörtünü çıkardı.
Bu sefer boynuna yöneldi. Gözlerini kapattı ve kokladı. "Muhteşem kokuyorsun...kokun beni çıldırtıyor" dedi sesi boğuk çıkarken.
Yaprak, artık çekinmek istemiyordu. Bunu kanıtlamak İçin ellerini oğlanın tişörtünün eteklerine getirdi. Barış anlayınca, yardım etti ve çıkardı.
Yaprak odayı sadece ayın aydınlattığından az görsede oğlanı, gözlerinin parıltısını görebiliyordu.
Barış kafasını boynundan kaldırdı ve kızın yardımıyla altındakinden de kurtulmuştu. Kızın gözlerine baktı. Hala istiyor mu, istemiyor mu anlamamıştı. Ve asla istemediği bir şeyi yapmak istemezdi.
Yaprak, Barış'ın kendisinin kararsızlığını anlamadığı İçin Doğruldu biraz ve tahrik edici bir şekilde fısıldadı, "seni istiyorum sevgilim..." geri gözlerine baktığında, oğlanın dayanamayacağını anlayınca, kendisi önce davrandı ve dudağına kapandı.
Birbirilerini sert bir şekilde öperken, yaprak'ın eli, oğlanın pantolonuna gitti. Kısa süreliğine ayrıldılar pantolonu ortadan kaldırmak İçin.
O da ortadan kalkınca, Barış'ın eli kızın sütyeninin kopçasına gitti. Nazikçe çıkardı ve bir köşeye fırlattı.
Dudağından ayrıldı kızın ve boynuna geçti tekrardan. Oraya birkaç imzasını bıraktıktan sonra, göğüslerine yöneldi. Oraya da yavaşça öpücükler konduruyordu. Her şeyi yavaş, yumuşak ve acıtmayacak şekilde yapıyordu. Çünkü sevdiğinin canının yanmasını, korkmasını istemiyordu.
O yavaşça oyalanırken, yaprak'tan hiç duymayacağı bir şeyi işitti. "Hadi artık...hızlı ol"
Bunu duyar duymaz, kızdaki son parçayı ve kendisinin de üstündeki son parçayı çıkarttı. Artık aralarında hiçbir engel kalmamıştı.
Sevdiğinin korkmaması İçin bir eliyle kızın elini kavradı ve yatak başlığına dayadı. Dudaklarına kapandı ve içine girdi.
Bilerek dudaklarına kapanmıştı. Çünkü inlemelerini ve acısını dudaklarında hissetmek istiyordu. Öyle de oldu. Ama ağzına tuzlu bir tat gelince, gözlerini açtı genç oğlan.
Canını çok mu yakmıştı? İsteyeceği en son şeydi bu. Dudaklarından ayrıldı hemen. Tam içinden çıkacakken, kız engel oldu ve yine beklemediği şeyler duydu. "Hızlı ol, lütfen"
Demek ki haz almıştı kız. Hafif tebessüm etti ve tekrardan ama yavaşça içine girdi. Barış biraz hızlanınca, elleri birbirine daha çok kenetlendi gençlerin.
Yaprak diğer eliyle de, sevgilisinin sırtını çiziyordu acıdan. Ama bu bir süre Sonra zevk haline dönmüştü.
Ellerini sırtından, altın sarısı, terlemiş saçlarına götürdü ve okşadı. O sırada içinde sıcak bir sıvı hissedince, gözlerini açtı.
Oğlan dudaklarından ayrıldı ve kızın kulağına yaklaştı. Tahrik edici ve karizmatik sesiyle konuşmaya başladı,
"Artık benimsin" Kız da aynı şekilde yaptı, "seninim sevgilim"Barış kızın içinden çıkınca, yaprak'ın da boşaldığını gördü. Yaprak'ın yanına yattı ve kızı da göğsüne çekti. İkisi de yapış yapış ve ıslaklardı.
Barış altlarındaki örtüyü üstlerine örttü. Saçlarını geriye attı ve kıza baktı. Uyumuştu. Yorulmuştu ikisi de. Gülümsedi ve başına bir öpücük kondurdu. O da daha fazla dayanamadı ve gözlerini kapattı.
Çok utanıyorum şu anda! 😅
Benim smut yazma becerim yok, üzgünüm. Ve şu anda tam bir domatese döndüm. 🙈Bölüm nasıldı? 💕
Finale az kaldı!Vote: 100
Yorum: 100
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Teen FictionYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?