Ahhğğ medya gerçekleşmesi dileğiyle 🙏😍🔥
Lütfen öğrenmiş olmasın. Ne yazacağımı bilmiyordum. Gergindim ve dudağımı ısırıp duruyordum. Ne diyecektim?
Civcivim🐥❤️: yapma şöyle.
Bilinmeyen numara: ya sen nerdesin? Ayrıca ben yaprak değilim.
Civcivim🐥❤️: yaprak oyunu bırak. Şu dudağını da ısırma.
Öğrenmişti işte. Telefonu cebime koydum ve oflayarak kantinden su almaya gittim. Yürürken içiyordum ama Barış birden çıkınca öksürmeye başladım. O güzel gülüşünü attı.
Barış: helal helal. Noldu birden?
Yaprak: y-yok bir şey. Sen neden ortalıkta yoksun bu kadar zamandır?
Barış: benim peşimde bir "gizli aşık" var da. Onun kim olduğunu buldum. Tam olarak karşımda kendisi.Parmağıyla beni işaret etti. Öğrenmişti işte. Bir işi de becer be yaprak! Ama hala anlamamış gibi yaptım.
Yaprak: ben mi? Ben n-niye öyle bir şey yapayım?
Barış: işte bilemem artık.
Yaprak: güldürme beni Barış. Öyle bir şey yapmam.
Barış: istersen bunu oturup konuşalım.
Yaprak: üff peki.Bahçeye çıktık. Beden dersi olduğu için hoca bizi takmıyordu. Bu da bizim işimize gelmişti. Banklardan birine oturduk.
Barış: neden böyle bir şey yaptın? Niye yüzüme söylemedin?
Yaprak: korktum. İlk başta sen bana yüz vermeyince, ben de böyle bir yol denedim.
Barış: beni kandırarak mı?
Yaprak; Barış hayır tabii ki. Amacım öyle bir şey değildi. Sadece...beni fark etmiyordun, görmüyordun. Ben de ilgini böyle çekmek istedim.Bir şey demedi. Bu kadar ciddi olacağını düşünmemiştim.
Yaprak: kızdın mı bana?
Barış: hayır. Ama keşke bana söyleseydin.
Yaprak: ama reddedilmekten korktum. Beni görmüyordun bile. Senin her türlü ilgini çekmeye çalıştım olmadı. En son bu kalmıştı.
Barış: anladım.
Yaprak: bak doğruyu söyle, bana kızdın mı?
Barış: biraz. Ama nedenini öğrenince seni affettim sayılır.Gülümsedim ve boynuna sarıldım. Benden ayrıldı ve devam etti.
Barış: bir daha ne olursa olsun bana söyle tamam mı? Saklama benden. Hem...sevgiliyiz artık.
Demek ki bugün sabah bahçede dediğimi duymuştu. Ben de gülümsedim.
Yaprak: tamam. Saklamayacağım senden bir şey.
Gülümsedi. Tam sarılacakken beni itti. Anlamaz gözlerle ona baktım.
Barış: öp.
Yaprak: niye? Sarılacaktım işte ne güzel.
Barış: ama seni tam affedememiştim. O yüzden öpersen, tam anlamıyla affederim.
Yaprak: peki tamam.Yanağını öptüm ve gülümsedim. Bana "ciddi misin?" Bakışları atıyordu. Ben de anlamayarak, kafamı "ne var?" Anlamında salladım.
Barış: yanak mı yani? Ben hiç öyle hayal etmemiştim.
Yaprak: oldu beyfendi. Başka isteğiniz? Ayrıca şu anda okuldayız ve herkes bize bakıyor.
Barış: okul benim demiştim hatırlarsan. Ama bakıyorum ki, çoktan bütün kuralları ihlal etmişsin.Gözleriyle eteğimi işaret etti. Yanımda pantolon olmasına rağmen, onu sinir etmek için etekle kalmıştım. Böyle düşünmemesi için başka bir şey uydurdum.
Yaprak: off Barış, sıcak oluyor. O yüzden değiştirmedim.
Barış: ben onu bunu bilmem, eğer yarın da yine böyle gelirsen...Sinsice güldü ve kulağıma yaklaştı.
Barış: kendini saklayacak bir yer bul. Durmayacağım çünkü.
Nefesi huylandırmıştı. Ben çekilmesini beklerken, boynuma geldi ve derin bir nefes çekti. Gözlerim kapandı istemsizce. Boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Ama burda olmazdı. Eminim herkes bize bakıyordu.
Yaprak: Barış, dur.
Geri çekildi ve ayağa kalktı. Ama hala sırıtıyordu. Tam giderken bir şey daha söyledi.
Barış: şu evciliği de bırak. Gizli Aşık numarası yapma artık.
Dedi ve gitti. Yine beni dünyadan koparıp, kendine çekmişti. Napıyorsun sen bana sarı oğlan?..
Bölüm nasıldı? 💕
Vote: 40
Yorum: 28
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık||YapBar
Teen FictionYaprak Barış'a 2 senedir platonik aşık. Ama karşısına çıkmaya korkuyor. Bir gün ya Barış da aşık olursa?