~36~

1.2K 115 52
                                    

~3 Ay Sonra~

Düğün Günü

Zaman çok çabucak geçmişti. Biz Barış'la aynı evde kalıyorduk. Her şey yolundaydı. Okul da bitince, evlenme kararı almıştık. Ve bu durumdan mutluyduk.

Bebeğimiz de iyiydi. Hatta daha dün cinsiyetini de öğrenmiştik. Bir kızımız olacaktı. İkimizin de o anki mutluluğu anlatılacak gibi değildi.

Şimdi de gelin odasında Barış'ı bekliyordum ve neredeyse kalbim ağzımda atıyordu. Aynadan kendimi inceliyordum. Çok sade bir gelinlik giymiştim. Saçıma da sıkı ve biraz dağınık bir topuz yaptırmıştım.

Aynadan kendime bakarken elim biraz çıkmış olan karnıma gitti. Gözlerim dolu dolu gülümsedim. Okşadım yavaşça karnımı. O da hissetmişti.

Ben böyleyken kapı tıklatıldı ve içeri Barış girdi. Beni baştan aşağı süzdü ve yanıma geldi.

Barış: çok güzel olmuşsun.
Yaprak: sana da damatlık çok yakışmış.
Barış: biliyorum.

Gülerek gözlerimi devirdim ve tekrardan karnıma baktım. Barış da elini koydu ve okşadı. O sırada tekme attı. İlk defa olunca, biraz acımıştı.

Yaprak: ah!
Barış; noldu?! İyi misin?!
Yaprak: iyiyim, sakin ol. Tekme atınca ilk defa, bir garip hissettim.
Barış: o da hissediyor demek ki.
Yaprak: evet...

Biz böyle kalmışken, içeri bade girdi.

Bade: hadi, her şey hazır. Tek siz kaldınız.
Yaprak: tamam geliyoruz.

Bade çıkınca heyecanımın dinmesi için derin nefes alıp, bıraktım. Kendime son kez baktım. Barış kolunu uzatınca, koluna girdim.

Barış: hazır mısın?
Yaprak: e-evet.

***

Sonunda düğün bitmişti. Çok uzun sürmemişti. Zaten çok kişi de yoktu. Fazlasıyla yorulmuştum. Kafamı cama dayadım ve yolu izledim.

Elimin üstünde el hissedince, kafamı Barış'a çevirdim ve gülümsedim.

Barış: biz baya evlendik.
Yaprak: yeni mi farkına vardın Barış?
Barış: ne bileyim kızım. Heyecan işte.

Güldüm. Evin önüne gelmiştik sonunda. Kapıyı açtım ve arabadan indim. Kapıdan içeri girecekken, kendimi Barış'ın kucağında buldum. Ona bakınca göz kırptı. Güldüm.

İçeri girdik ve beni koltuğa oturttu. Direkt ayağımdaki topukluları çıkardım.

Yaprak: ayy ayaklarım.

Beni duyan Barış yanıma oturdu.

Barış: masaj yapmamı ister misin?
Yaprak: iyi olur.

Yavaşça masaj yaparken ben de onu izliyordum sırıtarak.

Yaprak: tamam yeterli, sağ ol.
Barış: rica ederim, karıcım.

Gülümsedim ve ayağa kalkıp odaya çıktım. İlk saçlarımı bozdum ve Sonra da gelinliğimi çıkarttım. Barış'a falan çıkartacağımı mı zannettiniz? Çok saçma. Kendim açamıyorum sanki.

Üstüme yeni aldığım geceliğimi giydim. Barış da içeri girdi. Arkamdan belime sarılınca, aynadan ikimize baktım.

Barış: çok yorulmuş gibisin.
Yaprak: evet. E normal. Bir can daha taşıyorum ben.
Barış: doğru.

Boynumu öptü ve geri çekildi. O da üstünü çıkarmaya başladı. Ben de yatağa yattım. Uykum vardı fazlasıyla hem de. Başımı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım.

Yanımda hareketlilik hissedince Barış'ın da yattığını anladım. Kafamı göğsüne çekince. Gülümsedim. Daha da mayışmıştım.

Yaprak: iyi geceler, Kocacım.
Barış: sana da karıcım.

Güldüm ve kendimi uykuya teslim ettim.


Yeni bölüm geldi! Nasıldı sizce?
Çok tatlı olmadılar mı? 😍☺️

Vote: 70
Yorum: 45
(Votelar iyice düştü. Üzüldüm. Kötü mü yazıyorum?🥺)

Gizli Aşık||YapBarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin