𝒞𝒽𝒶𝓅𝓉𝑒𝓇 11

535 30 4
                                    

𝖩𝖾́𝗀 𝗍ö𝗅𝗍𝖾́𝗇𝗒
2019. január 08.

-Fáradtnak néz ki!-Jelentette ki Gergő elhúzott ajkakkal, mikor meglátott az ajtóban-Mert az is vagyok-Válaszoltam neki álmosan-Mai teendők?-Kérdeztem, míg elindultunk az emeleten elhelyezkedő irodám felé-9 órakor tárgyalása van a hirtelen megkapo...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Fáradtnak néz ki!-Jelentette ki Gergő elhúzott ajkakkal, mikor meglátott az ajtóban
-Mert az is vagyok-Válaszoltam neki álmosan-Mai teendők?-Kérdeztem, míg elindultunk az emeleten elhelyezkedő irodám felé
-9 órakor tárgyalása van a hirtelen megkapott üggyel kapcsolatban. Annak reményeink szerint hamar vége fakad. 11 órakor értekezlete van a dolgozókkal, aztán ebédszünete. Papírmunka, majd 16 órától edzése van 18 óráig, onnan pedig irány a rendőrség, ugyanis fél 19 órakor Ringhoffer Kornéllal lesz kihallgatáson. Nehéz napnak néz elébe-Húzta el egy pillanatra ajkait, majd mappáját hóna alá csapta
-Az biztos!-Helyeseltem és levettem a kabátomat
-Kávét?-Kérdezte kedvesen jobb kezem, mire én kérlelő tekintetemet rá vezettem-Ezt egy igennek veszem-Kacsintott rám és kifordult az irodámból. Amint Gergő távozott a szobából én gyorsan kipakoltam a táskámból és kényelmesen elhelyezkedve asztalom felett néztem át a tárgyaláshoz kapcsolódó papírokat. A védencem közepes éveiben jár, alig haladta meg 30-as éveit, mégis egy nagy, biztosító cég üzemeltetéséért felelt. A nő aki megvádolta a volt barátnője volt és hivatali visszaéléssel jelentette fel, pontosabban a cég pénzét máshová -főként zsebre- tette. Az úr ezt tagadja és számlai bizonyítékot tud felmutatni, már csak az a kérdés, hogy a bíróság elfogja-e fogadni ezt. Minden lehetőséget átgondoltam, míg az újonnan meghozott kávémat kortyolgattam. Minden tiszta ezzel az üggyel kapcsolatban, már csak az a kérdés, hogy a bíróság hogyan fog dönteni, illetve az, hogy a nő bizonyítékát igaznak találja-e. Ennek tudatában áttértem Kornél kihallgatásának részleteire és kérdéseire. Halkan, magamban dúdolászva olvasgattam az aktákat, majd az idő elteltével szépen manikűrözött ujjaimmal a papírokat visszatettem a táskámba és a tükörhöz sétáltam ellenőrizni a mára kiválasztott szettemet. Hajamat mint mindig, egy alsó kontyba kötöttem fel, azonban testemre ma egy bevállalósabb piros nadrágkosztüm került, melyet a fekete ujjatlan felett ízlésesen begomboltam. Lábaimra egy szintén fekete körömcipő került , ajkaimat pedig egy ugyan keveset hordott, de annál inkább szeretett tűzpiros mattrúzs fedte el. Kabátomat felkarolva siettem ki a szobából, hisz a reggeli forgalomnak hála valószínűleg tovább fog tartani az utunk. Kifelé haladva csatlakozott hozzám Tamás, aki ma igazán jókedvűen ébredt és természetesen Gergő, akivel csak lent, az autónál találkoztunk. Én a hátsó ülésre huppantam be, míg a két férfi az első ülésekben foglalt helyet.
-Nehéz ügy lesz?-Kérdezte Tamás aki eddig nem igazán érdeklődött efelől
-Reményeim szerint nem, főleg ha a bíró mellettünk áll majd-Biccentettem, majd egy pillanatra lehunytam szürke szemeimet pihenés céljából
-Hány órát aludt?-Nézett rám asszisztensem a tükörből, de helyettem Tomi adta meg rá a választ
-Nullát
-Mi az, hogy nullát? Ha megint rosszul lesz magára vessen-Rázta meg kissé fejét hitetlenségében
-Most miért akadt fent ezen ennyire? Egy délután alatt lehetetlenség egy olyan tárgyalásra felkészülni, amelyet még csak nem is én osztottam ki-Tártam ki értetlenül karjaimat-Fel kellett készülnöm rá, nem volt más választásom
-De nem kell, hogy az egészségére is rámenjen-Figyelmeztetett Gergő, majd itt megszakadt a beszélgetés a további negyed órára. A kínos csend belengte az autó légkörét, szinte fullasztó hatással volt ránk, így örültem, hogy mély levegőt vehetettem, mikor az autó leparkolt a bíróság előtt
-Ne gondoljon másra, sem arra hogy fáradt, sem arra, hogy mi lesz később. Csak fókuszáljon az ügyre. Figyelje a bíró összes rezzenését és persze az ellenséges ügyvédét is. Menjen!-Biccentett a fehér téglaépület hatalmas ajtaja felé, mire én -nyomomban Tamással- besiettem a létesítménybe.

Jég töltényWhere stories live. Discover now