𝑃𝑟𝑜𝑙𝑜𝑔𝑢𝑒

1.1K 43 2
                                    

Mind voltunk fiatalok. Élettel teltek és vidámak. Mind voltunk fiatalok. Félelemmel teltek és szomorúak. Aztán egyszer csak mind felnőttünk. Oly hirtelen történt mindez, mintha elrebbent volna felettünk az idő. És ilyenkor, mikor visszatekintünk ezekre az évekre, kérdezzük meg magunktól: vajon kihasználtuk ezt az időt teljesen? Mindig az a válasz: nem. Kérdem én: vajon én kihasználtam? Nem. Észszerű megfontolás ez, azonban olyannyira átláthatatlan is. Huszonéves koromig minden tökéletesen haladt, mindent elértem, amit csak képzelni tudtam. Majdnem mindent. Aztán jött két ember akik mindent felforgattak körülöttem. Fájdalmas a múlt, de jobban fog fájni mi előttünk áll. Valóban így lenne? Az életünk telis-tele van megválaszolhatatlan kérdésekkel, melyekkel az ember túl sokat törődik. Egy közeli hozzátatozó elvesztése mindennél fájdalmasabb tud lenni. A múltnál és a jövőnél is. Már-már a gondolat is képes energiát ölni, mely felépít minket. És ha már energia, na abból rendelkeztünk mindketten bőven. Én is, és ő is. Így visszagondolva talán több időt kellett volna foglalkoznunk egymással. És kérdezhetitek most a gondolatotokban: Mégis mennyi idős vagyok én, hogy az élet értelmeiről beszéljek?
Dorner Debóra vagyok, 32 éves. Tűzőn vízen átmenő, éhezést és rettegést túlélő kígyó. Legalább is a média szerint. A valóságban viszont egy multimilliárdos üzletasszony. Vagyis... volt multimilliárdos üzletasszony. Volt az én életemben minden: drog, fű, fegyver, halál, rengeteg bíró és tárgyalás, de legfőképpen szerelem. És sok ember szerint ez lehet a buktató pont, minden tervben. A szerelem. Hisz mit meg nem tennénk egy olyan emberért, akiért a csillagot is lehoznánk az égről, ha tudnánk? Mindketten belebuktunk. Én is, és ő is. Így lettem mára, 32 évesen, a rendőrség elől bujkáló legjobb női ügyvéd az országban. Minden életnek megvannak a maga mély-, és tetőpontjai. Kiélveztem kellően mindkettőt, de itt az ideje, hogy visszatérjek az életembe és kiadhassam magamból hogyan is történt mindez velem. Hogyan is lettem én, az ex feleség, mostanra az egyik legkiemelkedőbb alvilági üzletasszony.

𝒫𝒶𝓇𝓀 ℋℯℯℛ𝒶

Jég töltényDonde viven las historias. Descúbrelo ahora