25.BÖLÜM:AGÂH AMCA

815 59 23
                                    


BEN GELDİİİİİİMMMM 💃🏻💃🏻💃🏻

Kimler özledi bu deliyi? Ya da kimler kızgın bu YKS'den Yen'i çıkmış kuzuya? Yemin billah kopmuşum hikayeden,zor toparlayıp geldim yav. İnşallah biraz da olsa tatmin olursunuz. Herkese iyi geceleeer 💫 cevap veremediğim herkesten de özür dilerim 💜💜💜

**

Her gecenin bir sabahı,

Her kışın bir baharı,

Her şeyin bir zamanı vardı da bazı dertlere derman yoktu şarkıya göre. Oysa sevgi her şeyin dermanıydı Baharca. Seven,sevgisine karşılık bulan insan önünde dağ olan dertleri elinin tersiyle yıkar geçerdi. Yeter ki ardında sırtını yaslayacağı birileri olsun.

Aklının köşesinde,yüreğini hop ettiren sevgilisi olsun insanın.

Dudağının kenarındaki gülümsemeye neden dostları olsun.

Ailem diyebilecekleri olsun.

Dertler o vakit vız gelirdi.

Bahar Yavuz'un sevdasıyla sarmalanmışken tam olarak böyle düşünüyordu. Hayat mucizelere gebeydi çünkü. Her şeyin güzel olacağına güvenmemesi için sebep yoktu.

Kucağındaki kaseden aldığı çiğdemleri çitleyerek Nazlı'yı dinlerken de geleceğe dair bir endişe barındırmıyordu. Yalnızca sevdiklerinin canı için duyduğu korku, hissettiği dikenüstündelik vardı.

"Kızım bence o kız Müco Abi'ye yanık ama karşılık bulamaz ki!Of üzüldüm haline bak şimdi."

Bahar gözlerini devirip kolasından büyük bir yudum aldı.

"Nazlı kendi kendine gelin güvey oluyorsun bence. Kız daha Keşanlı'yı iki defa gördü. Ki ikisinde de gayet seviyeliydi."

Nazlı yüzünden bilmişlik akarken tuzdan uyuşan dudaklarını büzdü.

"Sen de Yavuz abiden hemen etkilendin! Gayet de seviyeliydin."

Kocasının adı geçince yüreği değişik bir şekilde sancıyan Bahar bağdaş kurdu ve lavabodaki işini bitirip hoplaya zıplaya salona girip yanına oturan Eylem'i seyretti.

Yavuz'un sesini duyma,kokusunu ciğerlerine doldurma ihtiyacıyla kavruldu bir anda.

"Birileri kocişini özledi demek."

İki genç kadının da alaylı gülümsemeleri dudaklarında asılıydı.

"Ben kocamı yanımdayken özlüyorum. İnkâr edecek değilim."

Eylem omzunu okşadı ve başını arkadaşının boynunun girintisine yasladı.

"Kaç gündür konuşmadınız?"

Bahar yanan gözlerini bir kez ellerini sallayarak serinlettikten sonra dudaklarını büzdü.

"Üç gün oldu. Ama arayacaktır beni."

Nazlı'nın boğazında koskoca bir yumru vardı artık. O Ateş ile gittiği günden beri bir kez konuşmamıştı. Yalnızca Bahar'ın Yavuz'dan aldığı bilgilerle yetiniyordu.

Bahar gözlerini kapatıp başını Eylem'in başına yaslarken operasyona gitmeden önceki gece aralarında geçen konuşmayı hatırladı.

**

Yavuz'un uçları Nasır tutmuş parmakları karısının kaşındaki yara izini okşarken diğer elinin parmakları kolunda,boynunda geziniyor;bir kaşif heyecanıyla karısını tekrardan keşfediyordu.

YEMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin