——————— Misaki ———————
Gdy się obudziłam, czułam taki dziwny chłód. Otworzyłam oczy i zobaczyłam, że obok mnie nie ma Jungkook'a. Okno było lekko otwarte, przez co zimny wiatr wypełniał cały pokój. Przykryłam się po sam czubek głowy kołdrą i starałam się znowu zasnąć. Zastanawiałam się, gdzie zniknął Kookie i czy nic mu się nie stało.
Leżałam, gdy nagle usłyszałam dźwięk otwieranych drzwi. Wystraszyłam się i spojrzałam gwałtownie w tamtą stronę.
Po chwili, moim oczom ukazał się Jungkook. Chłopak trzymał w jednej ręce swoją koszulkę, a w drugiej butelkę wody. Jego włosy były mokre, a kropelki potu swobodnie spływały wzdłuż jego torsu. Spojrzał na mnie z uśmiechem, a ja zacisnęłam oczy i przykryłam je poduszką.
- O, Miśka. Nie wiedziałem, że już wstałaś - zaśmiał się niewinnie.
- N-Nie zmieniaj tematu ! Lepiej mi powiedz, gdzie ty tak łazisz bez koszulki ! - krzyknęłam z zawstydzeniem.
- Byłem na siłowni.
- N-Na siłowni ? - zdziwiłam się i wynurzyłam głowę spod kołdry.
To by miało sens. Jungkook był cały spocony i zmęczony.
- I co, może mi powiesz, że szedłeś przez ten cały hotel pełen napalonych dziewczyn, wymachując swoją koszulką ?!
- Miśka - zaśmiał się. - Jestem piosenkarzem, pamiętasz ? Nie poszedłbym na siłownię bez ochroniarzy. Korzystałem też z mniej popularnych dróg, dzięki czemu jest mała szansa, że ktokolwiek mnie o tej porze zobaczył.
Czułam, jak moje policzki się czerwienią.
- Ostatnio cały czas jesteś zazdrosna, Miśka - uśmiechnął się. - To sprawia, że jesteś jeszcze bardziej słodka.
- Nie wyobrażaj sobie zbyt wiele, dupku ! Nie jestem o nikogo zazdrosna ! - wrzasnęłam, co wywołało u niego śmiech.
- Dobrze, już dobrze. Założę się, że właśnie udało ci się obudzić sporą część hotelu - odparł z rozbawieniem i podszedł do walizki, aby coś z niej wyciągnąć.
- Co dzisiaj będziemy robić ? - spytałam.
- Pójdziemy popływać - uśmiechnął się łobuzersko i rzucił we mnie kostiumem kąpielowym.
Był on dwuczęściowy i w miarę normalny. Nie odkrywał zbyt wiele, więc tylko przytaknęłam i poszłam do łazienki, aby się przebrać. Założyłam szybko strój kąpielowy i otworzyłam drzwi.
Kookie nie spuszczał ze mnie wzroku, a ja dopiero po kilku minutach zorientowałam się, że właśnie stoję przed nim w samym kostiumie. Zaczerwieniłam się i bez zastanowienia przykryłam się pierwszą rzeczą, jaką miałam pod ręką.
- Wyglądasz ślicznie w tym kostiumie - odezwał się z uśmiechem. - Chodźmy, reszta już czeka.
- Jaka reszta ? - zmarszczyłam brwi.
***
- Misaki ! - krzyknął z radością Jimin i mocno mnie przytulił.
- Hej - uśmiechnęłam się do niego. - Nie spodziewałam się was tutaj - dodałam, wpatrując się w resztę chłopaków.
- Jungkook nas zaprosił, więc przyjechaliśmy - wzruszył ramionami Suga.
Odkąd dowiedziałam się, że chłopak, z którym pisałam to Jungkook, zaczęłam szukać w internecie więcej informacji na temat BTS. Zwłaszcza, starałam się zapamiętać wszystkich członków. Pochodzę z Korei, więc wygląd Koreańczyków jest dla mnie czymś normalnym. Nie miałam aż tak wielkiego problemu z ich imionami.
CZYTASZ
Snapchat || jjk
FanfictionJeon Jeongguk to jeden z członków najpopularniejszego na świecie zespołu - BTS. Zabawny, słodki i wysportwany... Ideał wielu nastolatek. Co się stanie, gdy napisze do jednej z nich? Czy gdy dziewczyna odkryje prawdę, ich relacja zostanie taka sama...