7

25.4K 2.1K 1.3K
                                    

Cinsel içerik bulundurur ⚠

Aslında kitabın yetişkin uyarısı var yani böyle sahnelerin olacağının bilinmesi lazım. Bu yüzden bir daha uyarı yapmayacağım bir anda smut falan olursa şaşırmayın :)

Ayrıca smut konusunda kendime pek fazla güvenmiyorum. Bu yüzden pekte bir şey beklemeyin bence :(

Oy ve yorumlarınız benim için önemli :")

İyi okumalar...

________

Hayatımı hep kaçarak, fazla temas kurmamaya çalışarak yaşadım. 

Alfalardan nefret ettim ve onlardan kaçındım. Lakin oluşan ön yargım Taehyung'u ilk gördüğümde bile hasar görmüş ve çatlamıştı. Bunun farkında değildim. Onlara karşı hep nefret besleyeceğimi sanardım, lakin eşimi ilk gördüğüm anda, gözlerinde oluşan parıltıların bende de oluştuğuna emindim. Eşler birbirlerini ilk gördükleri anda etkilenirlerdi. 

Etkilendim.

Ona bir şans vereli ve zaman geçireli sadece birkaç gün olmuştu. Lakin ön yargımın çatlak veren yeri kırılmış ve parçalara ayrılmıştı. O, parçaları kendi elleriyle temizlemiş ve zarar görmeme izin vermemişti. Kaba ya da zorlayıcı değildi. Aksine nazikti ve benimle sürekli vakit geçirmek istemesi, işe gitmeyip o vakti bana ayırması hoşuma gidiyordu. 

Ona yakın oldukça ise kurdum onun kurduna yanaşıyor, mühürlenmek için can atıyordu. Lakin ağırdan almak isteyen bendim ve o, buna saygı duymuştu. 

O balkonda, kızgınlığımın yaklaştığını söyleyene kadar farkında değildim. Daha önce de dediğim gibi
kurt-insanlar kendi kokularını alamazlardı ve ben ilk kez kızgınlığa girecektim. Bu beni tedirgin ediyordu. Kızgınlık için üretilen birçok çeşit ilaç vardı. Lakin her ilaç kızgınlık geçiren kurt-insana etki etmezdi. Her kurt-insanın kızgınlığını bastıracak ilaç farklılık gösterebilirdi ve o ilacı bulmak için ise, ilaç çeşitlerini deneyip görmek gerekiyordu. Ben ilk kez kızgınlığa gireceğim için alfama ihtiyacım vardı, lakin şansımı ilaçla denemek istiyordum. Bu yüzden Taehyung eczaneye, benim için ilaç almaya gitmişti. 

Odada oradan oraya yürüyor, tırnaklarımı dişliyordum. Tenimin ısısı artmış boğazım kurumuştu. Sürekli yutkunuyor ya da su içiyordum, lakin bir etki etmiyor, orada oluşan yumru gitmiyordu. Yatağın üzerinde duran peluş tavşanı gözüme kestirince, yatağa uzanmış ve onu kollarım arasına çekmiştim. Kendimi garip hissediyor, koruma iç güdüsüyle yatağın üzerindeki yastıkları etrafıma diziyordum. Şu an kurdumun iç güdüleriyle hareket ediyordum. Tenimi kavuran sıcak yüzünden eşofman altımı çıkarmış, üzerimdeki bol tişörtle kalmıştım. Balkon kapısı açıktı ve oradan vuran rüzgar, az da olsa serin tutuyordu.

Yatağın üzerine dizdiğim yastıkların arasına girerek tavşanıma sarılmış ve gözlerimi kapatmıştım. 

Taehyung

Eczaneden aldığım ilaçları, eczane logosunun bulunduğu poşete koymuş, elimde tutuyordum. Koşturduğum için nefes nefese kalmıştım ve şu an tek isteğim banyo yapıp rahatlamaktı. Evden içeri girdiğimde beni karşılayan sessizlikle kaşlarımı çatmış, hissettiğim feromonlar ile Jungkook'un odasına ilerlemiştim. İçeri girince görmeyi beklediğim manzara, kızgınlık geçiren bir Jungkook değildi. Eczaneye gitmeden önce gayet normal görünüyordu, lakin şimdi yastıkların arasında kaybolmuş, pürüzsüz bacaklarını birbirine sürtüp mırıltılar çıkarıyordu.

"A-alfa." Sessiz ve titrek mırıltısını duyunca yutkunmuş ve elimde bulunan poşetteki ilacı çıkarmıştım. Ağlamaklı sesler çıkararak elini ön tarafına bastırıyordu. "A-alfa *hıck*
s-sana i-ihtiyacım var."

My Omega | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin