Oy ve yorumlarınızı seviyorum ;)
Hatam varsa şimdiden sorry fdbfdbf
iyi okumalar...
_
Üzerimde ki montu çıkararak, bedenimi yatağa bırakmış ve rahat bir nefes vermiştim. Taehyung eve gelir gelmez duşa gireceğini söyleyerek, banyoya girmişti.
Boş boş tavana bakarken, art arda titreyen telefonumu elime almış ve mesajlar kısmına girmiştim.
Terliksi hayvan👡🐥
Taehyung'un orada olmasını beklemiyordum
Ayrıca bir sorun yok değil mi? Giderken sinirli görünüyordu
Küçük tavşan🐰
Bir sorun yok
Tartışacağımızı sanıyordum ama konu uzamadan kapandı
Terliksi hayvan👡🐥
Şu an ne yapıyorsun peki ve Taehyung nerede?
Küçük tavşan🐰
Yatakta uzanıyorum ve Taehyung duşa girdi
Ayrıca neden soruyorsun Jimin?
Aklında ne var?
Terliksi hayvan👡🐥
Sana bugün söylediklerimi hatırlatırım
Şu an güzel bir fırsat yakaladın, kullanmaya bak :)Terliksi hayvan👡🐥 çevrimdışı...
Küçük tavşan🐰
Yah!
Bunları söyleyip kaçamazsın Jimin!!!
Of!
Telefonu yatakta yanıma fırlatarak, gözlerimi kapamış ve derin bir nefes almıştım. Jimin'in bugün söylediklerini düşünüyordum. Bana, sınırları benim aşmamı söylemişti. Korkumun nedeni Taehyung'a bağlandıktan sonra beni bırakıp gitmesiydi. Annemin yaşadığını yaşamaktan korkuyordum elbet, lakin Taehyung'un çabalarını gördükçe bu yargımı yıktığımı hissediyordum. Jimin haklıydı, kim boş bir şey için çabalardı ki? Taehyung çabalıyordu, lakin ona karşılık vermezsem belki de pes edecek ve yollarımızı ayıracaktı. Bu düşünce karnımın kasılmasını sağlamış ve hızlıca yattığım yataktan doğrulmuştum. Hızla doğrulmam nedeniyle kısa süreliğine gözlerimin kararmasının ardından üzerimde bulunan kıyafetlere bakmış ve yavaşça çıkarmaya başlamıştım.
Sadece iç çamaşırım ile kalınca odadan çıkmış, banyoya yönelmiş ve içeriden gelen su sesini dinleyerek, cesaretimi toplamaya çalışmıştım. Evet, Taehyung ile daha önce beraber olmuş olabilirdim. Lakin o süreç içerisinde bedenim, kurdumun kontrolündeydi. Kızgınlıktan ötürü alfasına ihtiyaç duyan omegam onunla beraber olmuştu. Şimdi ise kendi iradem ile ayaklarına gidiyordum. Kalbim heyecanla kasılıyor, kurdum ise içimden beni tebrik ediyordu. Alfasından uzak kaldığım için bana küsmüştü. Lakin şu an hiç de öyle görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega | Taekook
Fanfiction°Omegaverse° Jeon Jungkook, alfalardan nefret ediyordu... [My Series #2]