12

21.5K 1.9K 1.6K
                                    

Oy ve yorum yaparsanız sevinirim canolar çünkü hepsini okuyorum 😈

İyi okumalar...

_

Gözlerimi güzel bir güne aralamış ve sabaha enerjik başlamıştım. Dünün aksine kendimi oldukça iyi hissediyordum. Bu yüzden pozitif enerji ile yatağımdan kalkıp, bir çırpıda çarşafı düzelttim ve lavaboya ilerledim. Bugün Jimin gelecekti ve onu özlemiştim. Daha önce yapışık İkizler gibi gezdiğimiz için bu kadar uzak kalmak garip gelmişti.

Lavaboda ki işlerimi halledip odadan çıktım ve aşağı indim. Ev sessizdi ve Taehyung ortalıkta görünmüyordu. Etrafa baka baka mutfağa varınca ise masanın üzerinde bulunan tabakta ki sandviçi ve portakal suyunu görmemle oraya ilerlemiştim. Yanında küçük bir not vardı. Belli ki bunları bizzat Taehyung hazırlamıştı.

Günaydın güzelim.
Şirkete gitmem gerektiği için erken kalktım ve her ne kadar yemek yapmakta kötü olsam da sana kendi tarifim olan sandviçlerden hazırladım. Parmaklarını yiyeceğine eminim :)

Ayrıca gece geç gelebilirim. Beni beklemene gerek yok uyumana bak ♡

Kağıtta yazanları okurken yüzümde istemsizce bir tebessüm oluşmuştu. Beni düşünürek bir şeyler hazırlaması hoşuma gitmişti. Bu yüzden hızlı çarpan kalbim ile yavaşça sandalyeye oturmuş ve benim için hazırladığı sandviçi yiyerek, portakal suyunu içmiştim.

***

Pijamalarımı çıkarmış ve rahat kıyafetler giyerek televizyon karşısına oturmuştum. Birkaç gündür -ki bu benim için oldukça uzun bir zaman- gündemi takip edemiyordum. Bu yüzden televizyonu açarak kanalları dolaşmaya başlamış ve bir magazin programının olduğu kanalda durarak sesi açmıştım. Kanalda durmamın sebebi ise ekranda Taehyung ve benim resmimizin olmasıydı. Hala gündemdeydik ve birkaç güne unutulacağını düşünsem de herkes bunu konuşuyordu.

Ekranda ki resimlerimiz gitmiş ve yerini bu sabah çekilen bir video almıştı. Taehyung şirkete girerken etrafını saran gazeteci topluluğu ona sorular soruyordu ve yanında bulunan korumaları, hepsini zapt etmeye çalışıyordu. Çoğunun sorduğu sorular ise; "Efendim bir açıklama yapmayacak mısınız, eşiniz nerede, Jeon Jungkook'un eşiniz çıkması sizi nasıl etkiledi, ne zaman evleneceksiniz?..." gibiydi.

İşte buna oldukça sinir oluyordum. Özel hayat diye bir şey vardı ve bu, medyanın hiç umrunda degildi. En ufak şeyi haber yapıyor ve isimlerimiz gündemden düşmüyordu.

Sıkıntılı bir nefes vererek, kanalı değiştirmiş ve çizgifilm kanalı açarak koltukta bağdaş kurmuştum. En iyisi buydu, en azından çizgifilm gerçeklerin aksine eğlenceli ve kafa dağıtıcıydı. Bunları ne kadar çok izlesem de annem sürekli büyüdüğümü ve çizgifilmlerin yaşıma uygun olmadığını söyleyip, izlememe izin vermiyordu. Lakin benim ruhum çocuktu ve bu tür şeyleri seviyordum.

Çizgifilmi izlerken, evin içini zilin melodisi doldurmuş ve koşarak kapıyı açmıştım. Tahmin ettiğim gibi Jimin gelmişti ve boynuna atlayarak sıkıca sarılmış, nefessiz kaldığını söyleyerek yakınana kadar ayrılmamıştım.

İçeri geçerken etrafı inceliyor ve açılan ağzını, evde göz gezdirdikçe büyütüyordu. "Jungkook, burası saray mı yoksa ben mi yanlış geldim?"

Gözlerimi devirerek, kabanını askıya aşmış ve içeri yönlendirmiştim. "Abartma Jimin, altüstü bir malikane, fazla bir şey degil."

Jimin'in ciddi misin? Bakışlarına maruz kalınca ise bıkkın bir nefes vermiştim."Tamam, altüstü bir malikane değil, haklısın."

My Omega | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin